Franczyza w świetle jupiterów
Firma A-T chce nawiązać współpracę z właścicielami sklepów z wyposażeniem wnętrz oraz z osobami bez doświadczenia w branży.
Przedsiębiorstwo Handlowe A-T SA jest jedną z nielicznych firm specjalizujących się w sprzedaży oświetlenia na licencji. Pod logo firmy działa 99 placówek w trzech formatach – 67 sklepów z elektryką i oświetleniem, 28 hurtowni elektrycznych i 4 salony z oświetleniem pod nazwą Fabryka Światła. Już wkrótce A-T przekroczy liczbę stu punktów otwierając swoje placówki w Kołobrzegu, Skarżysku-Kamiennej, Ostrowcu Świętokrzyskim, Lęborku. Dzięki obecności na październikowych Targach Franczyzy A-T planuje zwiększyć udział placówek franczyzowych. Firma już teraz prowadzi 19 sklepów w systemie ajencyjnym, a w 2020 roku ma działać ponad 200 punktów pod logo A-T w całej Polsce.
- Naszą ofertę współpracy kierujemy do osób zainteresowanych prowadzeniem sklepu elektryczno-oświetleniowego, do już istniejących sklepów elektryczno-oświetleniowych oraz do przedsiębiorców działających w branży wyposażeniowej, którzy myślą o dywersyfikacji swoich źródeł przychodów. W tym drugim przypadku warunkiem jest jednak dobrze funkcjonujący dotychczasowy biznes, który nie będzie ograniczał zaangażowania partnera w nową działalność – wyjaśnia Piotr Matluch, dyrektor ekspansji Przedsiębiorstwa Handlowego A-T SA. – Nasi franczyzobiorcy otrzymają wsparcie logistyczne oraz możliwość wzbogacenia oferty handlowej, a tym samym istotne poprawienie konkurencyjności na rynkach lokalnych. Pomoże w tym szeroka oferta towarowa dostępna od ręki w naszym magazynie centralnym w atrakcyjnych cenach zakupu.
Branża wykończeniowa przeżywa dobry okres. To zasługa rosnącej liczby oddawanych do użytku mieszkań. Według GUS w 2013 roku Polacy dostali klucze do blisko 150 tys. mieszkań. Poza tym ci, którzy własne M już posiadają, co kilka, kilkanaście lat decydują się na remonty. Biznes napędza także powierzchnia komercyjna, której nad Wisłą mamy już ponad 11 mln m2. Potwierdzeniem powyższych danych są przychody A-T, które wzrosły ze 126 mln zł w 2006 roku do blisko 400 mln zł w 2013 roku.
- W ostatnich latach widocznym trendem w niektórych segmentach rynku jest większe zainteresowanie indywidualnych przedsiębiorców przyłączeniem się do znanych sieci. Przemawia za tym rozpoznawalność marki i siła dużego gracza. Tak dzieje się m.in. na rynku aptecznym i spożywczym. Przewidujemy, że w najbliższym czasie podobnie będzie w naszej branży. Dlatego firmy lokalne, które planują swój rozwój, będą szukały wsparcia silniejszych partnerów, takich jak A-T – twierdzi Piotr Matluch.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Aflamo
Salony z kominkami
Bricomarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety dom i ogród
Carré Blanc
Sklepy z ręcznikami i pościelą
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Dr Materac
Sklepy z wyposażeniem sypialni
Homla
Sklepy z artykułami wyposażenia wnętrz
Horizon Estate
Biura nieruchomości
Jesion Inwestycje
Urządzanie wnętrz
Komandor
Szafy, garderoby, kuchnie oraz meble na wymiar
Komfort
Sklepy z podłogami i drzwiami
Krishome
Sklepy ze stolarką okienną
PSB Mrówka
Sklepy DIY
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży dom i ogród
Aflamo
Salony z kominkami
Bricomarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety dom i ogród
Carré Blanc
Sklepy z ręcznikami i pościelą
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Dr Materac
Sklepy z wyposażeniem sypialni
Homla
Sklepy z artykułami wyposażenia wnętrz
Horizon Estate
Biura nieruchomości
Jesion Inwestycje
Urządzanie wnętrz
Komandor
Szafy, garderoby, kuchnie oraz meble na wymiar
Komfort
Sklepy z podłogami i drzwiami
Krishome
Sklepy ze stolarką okienną
PSB Mrówka
Sklepy DIY
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


