Domówka w klubie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pod logo klubu muzycznego Domówka działa 5 lokali, m.in. we Wrocławiu i Opole. Pierwszy lokal powstał w 2011 roku. Właściciele klubu zapowiadają poszukiwania franczyzobiorców nie tylko w Polsce, ale także w innych krajach Europy. Może być to wyzwaniem, biorąc pod uwagę, jak mało istnieje międzynarodowych sieci klubów, a Domówka działa wyłącznie na południu polski. Jednym z bardziej znanych klubów jest Hard Rock Cafe, w którym można nie tylko posłuchać muzyki na żywo, ale i zjeść. Hard Rock posiada lokale w Polsce, Anglii, Irlandii, Belgii, Hiszpanii i wielu innych. Tylko, że sieć z gitarą w logo rozwija się od ponad 40 lat.

Projekt wnętrz we franczyzowych Domówkach przygotowała grupę projektantów z Wrocławia. Franczyzobiorca może jednak zaproponować inny wystrój. Wymagania stawiane są przy wyborze lokalizacji to centrum miasta i minimalna powierzchnia 400 m2. Kwota potrzeba do otwarcia klubu zależy od jego powierzchni i wynosi ok. 300 tys. zł, w co wliczony jest ewentualny remont lokalu. Natomiast miesięczne opłaty jakie obowiązują franczyzobiorcę to 4 proc. od obrotu netto.

Przy rekrutacji partnerów, właściciele skupiają się na ludziach z doświadczeniem w branży gastronomicznej. Zapewniają też różnorodne szkolenia, które pomogą m.in. w zarządzaniu personelem. Franczyzodawca zadba także o odpowiednią reklamę nowo powstałego miejsca na rozrywkowej mapie miasta. Kampania polega na umieszczeniu informacji głównie w lokalnych gazetach, stacjach radiowych, ale przede wszystkim na portalach społecznościowych takich jak Facebook. - Nasz biznes jest bardzo specyficzny, działamy w branży rozrywkowej. Portale społecznościowe są dla nas najlepszym środkiem przekazu i to głównie na nich skupiamy się podczas kampanii reklamowej - mówi Grzegorz Kurek.

Klub zarabia na wejściówkach, dlatego często organizowane są imprezy tematyczne. Informacje o nich znajdują się nie tylko na stronie, ale i na tak chętnie promowanym przez właścicieli Facebooku. Goście mogą się z niego dowiedzieć nie tylko o dacie i godzinie imprezy, ale też o ewentualnych zniżkach, o zaproszonych DJ-ach, a także przeczytać konkretne informacje o temacie imprezy.
(an)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €