Poznań pozna Pawo

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pabianicka spółka Pawo, rozwijająca sieć sklepów z elegancką odzieżą męską uruchomiła w poznańskim centrum handlowym King Cross Marcelin 26. salon sprzedaży, który jest jednocześnie szóstym sklepem prowadzonym na zasadach franczyzy. Nowymi franczyzobiorcami  Pawo zostali wspólnicy prowadzący wcześniej dwa sklepy odzieżowe pod własną marką. Jeden z tych salonów działa teraz pod marką Pawo. Wspólnicy nie wykluczają włączenia do sieci również drugiego sklepu.

Pawo otwiera swoje sklepy w miastach powyżej 70 tys. mieszkańców. Optymalna powierzchnia salonu Pawo to 80 m2. Koszt inwestycji w sklep wynosi ok. 200 tys. zł. Pawo nie pobiera opłat za przystąpienie do sieci, ani za funkcjonowanie w niej. Franczyzobiorca płaci jednak kaucję w wysokości 80 tys. zł, która jest zwracana w wypadku rozwiązania umowy. Przez okres trwania umowy Pawo płaci od tej kwoty odsetki, co stanowi dodatkowe wynagrodzenie franczyzobiorcy. Pabianicki producent stosuje też rozwiązania sprawdzone w branży odzieżowej, dlatego centrala pozostaje właścicielem towaru oraz nim zarządza. Dzięki temu franczyzobiorcy nie mają problemów z końcówkami kolekcji i mogą częściej wprowadzać nowości.
- Kładziemy ogromny nacisk na budowanie relacji z klientem. Ten kierunek myślenia się sprawdza, bowiem mamy bardzo wysoki współczynnik powracających klientów. Nasi sprzedawcy to doradcy wizerunku, których zadaniem jest otoczenie klienta opieką i dobranie możliwie najlepszego ubioru do jego figury, odcienia cery i naturalnie do okazji, na którą strój jest kupowany. Dopiero na końcu mówimy o sprzedaży - mówi Marek Ziółkowski, dyrektor zarządzający firmy Pawo.
(emka)

 

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Marcin Kaleta
doradca we franczyzie

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €