Manhattan w Warszawie
Boutique Bielizny wzoruje się na amerykańskich standardach obsługi klienta. Za trzy lata sieć urośnie do 30 salonów.
Bohaterki amerykańskiego serialu „Seks w wielkim mieście” przyzwyczaiły widzów, że zakupy w Nowym Yorku robi się popijając szampana, podczas gdy obsługa doradza, którą kreację wybrać. W podobnej atmosferze czas spędzają klientki w salonie Boutique Bielizny. Personel przeszkolony, nie tylko w zakresie chwytów sprzedażowych, podpowiada kupującym jak właściwie dobrać bieliznę. Indywidualne podejście do klienta i intymna atmosfera zakupów to idea, która przyświeca firmie AB Ovo Lingerie, wyłącznemu dystrybutorowi 10 marek luksusowej bielizny i rajstop. Pięcioletnie doświadczenie w branży zaowocowało budową sieci salonów bielizny pod logo Boutique Bielizny. W ofercie znajdują się m.in. marki Marlies Dekkers, Gossard, Berlei, Shock Absorber i Wonderbra.
Pierwszy salon ruszył ponad rok temu w Warszawie przy Alejach Niepodległości. We wrześniu tego roku boutique powstał w Przemyślu, a następny zostanie otwarty jesienią w Poznaniu. Wszystkie prowadzą franczyzobiorcy.
- Jesień to dobry okres na otwarcie, ponieważ poprzedza święta, kiedy notujemy najwyższe obroty. Należy pamiętać, że kolekcje wprowadzane są z dużym wyprzedzeniem. Już teraz wiadomo jakie trendy będą panowały w lecie przyszłego roku – mówi Lucyna Rawska, marketing i PR menedżer AB Ovo Lingerie.
Wnętrze Boutique Bielizny przygotowywany jest przez projektantów, którzy wcześniej zapoznają się z planem lokalu. Salony wyróżniają kryształowe żyrandole i wykończenia, charakterystyczna tapeta, wygodne fotele oraz przestronne przymierzalnie. Inwestycja w biznes wynosi ok. 250 tys. zł w przypadku lokalu przy ulicy handlowej i pokrywa koszt dostosowania lokalu do standardów sieci oraz zatowarowania. Ceny kompletów bielizny zaczynają się od 200 zł, a kończą nawet na 1 tys. zł.
- Boutique Bielizny to nie tylko salon z bielizną, ale także miejsce spotkań i warsztatów dla kobiet. Starannie wyselekcjonowana bielizna z całego świata w szerokiej gamie rozmiarów sprawi, że każda z pań znajdzie tu coś wyjątkowego dla siebie. Chcemy, aby klientki odwiedzające nasze salony dobrze się w nich czuły, dlatego dbamy o każdy szczegół oraz o miłą atmosferę, stąd tak ważny jest zapach, muzyka czy poczęstunek w trakcie warsztatów – twierdzi Lucyna Rawska.
Jesienią ruszy program lojalnościowy, ale już teraz klientki mogą korzystać z różnych promocji i specjalnych akcji. Innym sposobem na przyciągniecie klientek są cyklicznie organizowane bezpłatne warsztaty dla kobiet.
- Do cyklu spotkań zatytułowanych „Siła jest kobietą” zapraszane są znane kobiety, które swoim przykładem udowadniają innym, że „chcieć to móc”. Istnieje także możliwość zorganizowania spotkań i warsztatów dla firm czy grupy przyjaciółek w ramach warsztatów organizowanych na zamówienie - mówi menedżerka.
Ab Ovo Lingerie pozyskało w ostatnim roku fundusze unijne, które pozwoliły przygotować serię szkoleń biznesowych dla personelu sklepów Boutique Bielizny oraz kontrahentów, którzy współpracują z dystrybutorem. Szkolenia dotyczą takich tematów jak visual merchandising, zarządzanie sprzedażą, obsługa klienta czy zarządzanie zasobami ludzkimi. Między innymi wśród sklepów, z którymi franczyzodawca już współpracuje, firma poszukuje partnerów zainteresowanych działalnością pod szyldem Boutique Bielizny. Tak było w przypadku salonu w Przemyślu.
- Do końca 2017 roku chcielibyśmy zbudować sieć liczącą 30 butików. W samej Warszawie planujemy otwarcie 6-7. Pamiętamy jednocześnie o wyłączności terytorialnej, którą gwarantujemy franczyzobiorcom. Ogromną wagę przywiązujemy także do naszego personelu, szukamy ludzi z doświadczeniem, otwartych, lubiących wyzwania i pracę z ludźmi. Wszystkie zasady i warunki współpracy zawarliśmy w „Księdze tożsamości”, którą otrzymują nasi franczyzobiorcy – dodaje Lucyna Rawska. (dw)
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

