100 dyskontów rocznie

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W skład Grupy Handlowej Czerwona Torebka, notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, wchodzą Małpka Express, Dyskont Czerwona Torebka oraz Merlin.pl. Spółka zarządza także pasażami handlowymi. Obecnie w sieci Dyskontów działa 15 sklepów, m.in. w Bydgoszczy, Gdańsku, Poznaniu i Szczecinie. Centrala planuje otwierać 100 punktów rocznie. Współpraca z przedsiębiorcami opiera się na umowie agencyjnej, dzięki czemu partner nie ponosi kosztów inwestycji, a do dyspozycji otrzymuje wyposażony i zatowarowany sklep o powierzchni sprzedaży 550-850 m2 z przestronnym parkingiem.

- Nasz koncept polega na sprzedaży produktów wysokiej jakości w niskich cenach. Stawiamy na produkty znanych i rozpoznawalnych marek pochodzących od kluczowych producentów na polskim rynku, bez udziału marek własnych – wyjaśnia Wiesław Kostrzyński, dyrektor Departamentu Sprzedaży spółki Czerwona Torebka. - W Polsce liczba dyskontów ma w tym roku sięgnąć 4 tys., podczas w Niemczech jest ich cztery razy tyle. W naszym kraju ciągle tradycyjne handel stanowi połowę rynku, ale widoczna jest tendencja spadkowa. Niezależne sklepy, które nie chcą zrzeszyć się w większe sieci o znacznej sile zakupowej, z zapleczem marketingowym i merchandisingowym, po prostu nie przetrwają. Miejsce na rynku, które pozostaje po niezależnych sklepach, zajmie m.in. Dyskont Czerwona Torebka.

Dyskonty Czerwonej Torebki powstają zarówno jako obiekty wolnostojące, jak i w centrach oraz parkach handlowych, w roli operatora spożywczego. Istotna jest także estetyka obiektu, zgodna ze standardami sieci, oraz bliskość klienta, np. w na drodze z domu do pracy. – Stawiamy na miasta o potencjale ok. 10 tys. mieszkańców na jeden sklep. Są jednak miasta, które mimo że z mniejszą liczbą mieszkańców, są perspektywiczne, ze względu na sąsiedztwo licznych gmin i wysoką siłę nabywczą – dodaje Wiesław Kostrzyński. (dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €