Outlet na wyprzedaży

Właściciel konceptu Outlet Centrum znosi opłatę wstępną dla pierwszych franczyzobiorców.
Outlet Centrum oferuje buty oraz odzież damską i męską, także w rozmiarach „plus size”.
- Asortyment w sklepie pod naszym logo, zwłaszcza przy rozpoczęciu działalności, musi być kompleksowy. Powinien zawierać zarówno eleganckie, oryginalne modele jakich klienci nie znajdą nigdzie indziej poza naszą siecią, prosto z hiszpańskich, francuskich czy skandynawskich salonów. Sklep należy także zatowarować odzieżą znanych marek, takich jak Zara czy Bershka, nawet z delikatnym defektem, które są bardzo tanie i mocno poszukiwane zwłaszcza w mniejszych miejscowościach – mówi Jacek Korzeniowski z firmy Fashion Multibrand Distribution Group.
Wzorcowy sklep franczyzodawcy Outlet Centrum o powierzchni 700 m2 znajduje się w Opolu. Powierzchnia sklepów uzależniona jest od wielkości miasta, w którym działa zgodnie z zasadą większa miejscowość – większy sklep. Minimalna powierzchnia nie powinna być jednak mniejsza niż 50 m2.
- Dla kilku większych miejscowości w Polsce przewidujemy możliwość rozbudowy koncepcji detalicznej o sprzedaż hurtową, co jeszcze zwiększa potencjalne zyski i możliwości rozwoju. W tym przypadku większa jest także minimalna powierzchnia handlowa i wynosi 300 m2 – podaje Jacek Korzeniowski.
Odzież dostarczana przez franczyzodawcę, oprócz tej taniej z defektem, jest produktem zafoliowanym z kompletem metek. - Wspominamy o tym, ponieważ zdarza się, że ktoś miał do czynienia z dostawcą outletu słabej jakości, operującym na starych kolekcjach, pogniecionych, bez opakowań, co potem rzutuje na pojmowanie rynku outletowego. Nasze końcówki kolekcji są bardzo często kolekcjami bieżącymi, które jeszcze wiszą w sklepach w całej Europie. Z tą znaczącą różnicą, że w sklepie naszej sieci można kupić tą samą rzecz nawet o 70 proc. taniej – twierdzi menedżer.
Franczyzodawca wymaga opłaty wstępnej w wysokości 5 tys. zł. Planuje jednak znieść ją dla pierwszych pięciu przedsiębiorców, którzy zdecydują się na współpracę. Koszt zatowarowania punktu sprzedaży wynosi 600 zł na 1 m2 powierzchni. Zamówienie na konkretną kolekcję składa się u franczyzodawcy. Jeśli w danej chwili jej nie ma, właściciel sklepu musi poczekać aż zostanie dostarczona z innej hurtowni.
- Okres zwrotu z inwestycji oceniamy na niespełna rok czasu. Umowa zawierana jest zaledwie na 18 miesięcy w przypadku sklepu detalicznego, a partner, po spełnieniu kilku warunków, może dodatkowo zaopatrywać się w brakujący asortyment również u innych dostawców – dodaje Jacek Korzeniowski. (red)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej