Biznes bez zmarszczek
Koncept Beauty Style Club skierowany jest do właścicieli klubów fitness i salonów urody oraz do partnerów, którzy z nimi współpracują.
Firma WellStar powstała w 2004 roku. Na początku zajmowała się prowadzeniem sprzedaży bezpośredniej suplementów diety. - Po kilku latach doświadczenie i intuicja utwierdzały nas w przekonaniu, że tradycyjna dystrybucja osiągnęła granice swoich możliwości. Wprawdzie coraz więcej ludzi potrzebowało i potrzebuje dodatkowych źródeł dochodów, ale niewielu jest gotowych zapukać do obcych drzwi i zaproponować kupno swoich produktów. Tak zrodził się pomysł na nową koncepcję sprzedaży, tzw. Social Club Selling. Nowi partnerzy mogli od teraz zaprosić do klubu swoich znajomych, wręczając im voucher na bezpłatny zabieg redukowania zmarszczek lub zbicia wagi. Przeszkoleni liderzy prezentowali produkty. Odbywało się to w miłej i profesjonalnej atmosferze, dzięki czemu w ponad 50 proc. przypadków prowadziło to do udanej sprzedaży – mówi Chritian Wiesner, właściciel firmy WellStar.
Biznes prowadzony pod szyldem Beauty Style Club skierowany jest do osób zainteresowanych prowadzeniem działalności w branży wellnes&beauty. Z oferty mogą skorzystać także przedsiębiorcy prowadzących kluby fitness, salony urody lub solaria oraz do partnerów, którzy z nimi współpracują. Mogą oni zapraszać gości na bezpłatne testy urządzeń do pielęgnacji twarzy i ciała. Na sprzedaży zarabiają bezpośrednio partnerzy jak i właściciele klubów. Partnerzy rozdają vouchery a właściciele klubów sprzedają urządzenia BYAS FaceLifter i BYAS BodyLifter. Urządzenie BYAS Face Lifter służy do pielęgnacji twarzy, usuwania zmarszczek, bruzd nosowo-wargowych, nadmiaru tkanki tłuszczowej, modelowania twarzy i nawilżania skóry, natomiast dzięki BYAS Body Lifter klienci mogą usunąć nadmiar tkanki tłuszczowej, poprawić wygląd swojego brzucha, ramion i ud pozbywając się z tych części ciała obwisłej skóry, rozstępów i cellulitu.
Właściciele Beauty Style Club organizują prezentację produktu, która odbywa się według sprawdzonego scenariusza. Uczestnicy spotkań testują za darmo działanie urządzeń i zostają albo klientami albo partnerami. Firma zapewnia odpowiednie szkolenie dla właścicieli klubów i ich partnerów. Inwestycja w biznes polega na wyposażeniu klubu w podstawowe sprzęty związane z organizacją spotkań klubowych. Jednorazowa opłata licencyjna wynosi 8390 zł, a w skład pakietu startowego wchodzą kosmetyki i urządzenia do zabiegów.
- W klubach BSC nie świadczymy z założenia płatnych usług kosmetycznych natomiast prezentujemy i sprzedajemy je klientom końcowym. Dla porównania koszt jednego zabiegu jonoforezy jonoforezy z użyciem kwasu hialuronowego klinicznej jakości w zwykłym salonie kosmetycznym może wynieść od 200 do 400 zł, porównywalny zabieg Face Lifter kosztuje ok. 7 zł – porównuje ceny Karol Dziwota, executive director.
Pierwszy Beauty Style Club ruszył w styczniu 2013 roku w Berlinie na zapleczu w jednym z butików dla pań. - Przychodziło coraz więcej nowych dystrybutorów, którzy przyprowadzali nowych klientów, wręczając im gratisowe vouchery. Już po kilku dniach klub pękał w szwach. Liczba zamówień rosła lawinowo. W marcu 2013 roku liczba klubów wzrosła do 20 – dodaje Chritian Wiesner.
W ciągu najbliższych 2 lat firma otworzy 20 tys. klubów w całej Europie. W Europie Wschodniej koncentruje się na Polsce, Litwie, Łotwie, Estonii. Równolegle wchodzi do Norwegiii, Szwecji i Holandii. (dw)
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży beauty i fitness
Body Evolution
Studia modelowania sylwetki
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
DepilConcept
Salony depilacji laserowej
EMS FitFactory
Studia treningu EMS
Estetic Point
Kliniki medycyny estetycznej
F45 Training
Kluby fitness/siłownie
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Fituro
Kluby fitness/siłownie
Gentlemen Barber Shop
Salony barberskie
Haircut Express
Salony fryzjerskie
In.Time
Studia treningu EMS
Jasmine Oriental Massage & Spa
Salony masażu orientalnego
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
Orient Massage & Thai Organic
Salony masażu orientalnego
Paradise Studio Solarium
Solaria
Perfect Look Clinic
Salony kosmetyczne
PILAT3S
Studia pilates
Platinum Active EMS
Studia treningu EMS
Studio Figura
Studia modelowania sylwetki
Studio Synergy
Studia treningu EMS
Świat Podologii
Centra podologiczne
Thai Bali Spa
Salony masażu tajskiego
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Xtreme KiDS
Sale zabaw dla dzieci
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.


