Biznes bez zmarszczek

Koncept Beauty Style Club skierowany jest do właścicieli klubów fitness i salonów urody oraz do partnerów, którzy z nimi współpracują.
Firma WellStar powstała w 2004 roku. Na początku zajmowała się prowadzeniem sprzedaży bezpośredniej suplementów diety. - Po kilku latach doświadczenie i intuicja utwierdzały nas w przekonaniu, że tradycyjna dystrybucja osiągnęła granice swoich możliwości. Wprawdzie coraz więcej ludzi potrzebowało i potrzebuje dodatkowych źródeł dochodów, ale niewielu jest gotowych zapukać do obcych drzwi i zaproponować kupno swoich produktów. Tak zrodził się pomysł na nową koncepcję sprzedaży, tzw. Social Club Selling. Nowi partnerzy mogli od teraz zaprosić do klubu swoich znajomych, wręczając im voucher na bezpłatny zabieg redukowania zmarszczek lub zbicia wagi. Przeszkoleni liderzy prezentowali produkty. Odbywało się to w miłej i profesjonalnej atmosferze, dzięki czemu w ponad 50 proc. przypadków prowadziło to do udanej sprzedaży – mówi Chritian Wiesner, właściciel firmy WellStar.
Biznes prowadzony pod szyldem Beauty Style Club skierowany jest do osób zainteresowanych prowadzeniem działalności w branży wellnes&beauty. Z oferty mogą skorzystać także przedsiębiorcy prowadzących kluby fitness, salony urody lub solaria oraz do partnerów, którzy z nimi współpracują. Mogą oni zapraszać gości na bezpłatne testy urządzeń do pielęgnacji twarzy i ciała. Na sprzedaży zarabiają bezpośrednio partnerzy jak i właściciele klubów. Partnerzy rozdają vouchery a właściciele klubów sprzedają urządzenia BYAS FaceLifter i BYAS BodyLifter. Urządzenie BYAS Face Lifter służy do pielęgnacji twarzy, usuwania zmarszczek, bruzd nosowo-wargowych, nadmiaru tkanki tłuszczowej, modelowania twarzy i nawilżania skóry, natomiast dzięki BYAS Body Lifter klienci mogą usunąć nadmiar tkanki tłuszczowej, poprawić wygląd swojego brzucha, ramion i ud pozbywając się z tych części ciała obwisłej skóry, rozstępów i cellulitu.
Właściciele Beauty Style Club organizują prezentację produktu, która odbywa się według sprawdzonego scenariusza. Uczestnicy spotkań testują za darmo działanie urządzeń i zostają albo klientami albo partnerami. Firma zapewnia odpowiednie szkolenie dla właścicieli klubów i ich partnerów. Inwestycja w biznes polega na wyposażeniu klubu w podstawowe sprzęty związane z organizacją spotkań klubowych. Jednorazowa opłata licencyjna wynosi 8390 zł, a w skład pakietu startowego wchodzą kosmetyki i urządzenia do zabiegów.
- W klubach BSC nie świadczymy z założenia płatnych usług kosmetycznych natomiast prezentujemy i sprzedajemy je klientom końcowym. Dla porównania koszt jednego zabiegu jonoforezy jonoforezy z użyciem kwasu hialuronowego klinicznej jakości w zwykłym salonie kosmetycznym może wynieść od 200 do 400 zł, porównywalny zabieg Face Lifter kosztuje ok. 7 zł – porównuje ceny Karol Dziwota, executive director.
Pierwszy Beauty Style Club ruszył w styczniu 2013 roku w Berlinie na zapleczu w jednym z butików dla pań. - Przychodziło coraz więcej nowych dystrybutorów, którzy przyprowadzali nowych klientów, wręczając im gratisowe vouchery. Już po kilku dniach klub pękał w szwach. Liczba zamówień rosła lawinowo. W marcu 2013 roku liczba klubów wzrosła do 20 – dodaje Chritian Wiesner.
W ciągu najbliższych 2 lat firma otworzy 20 tys. klubów w całej Europie. W Europie Wschodniej koncentruje się na Polsce, Litwie, Łotwie, Estonii. Równolegle wchodzi do Norwegiii, Szwecji i Holandii. (dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej