Zaczyna się od szkolenia

Podczas 100 godzin zajęć przyszli partnerzy poznają m.in. podstawy home stagingu oraz fotografii nieruchomości - mówi Agnieszka Dąbrowska z freedom nieruchomości.
Na początku października szkolenia rozpoczęło sześciu przyszłych franczyzobiorców freedom nieruchomości. Na czym dokładnie polega szkolenie?
Duży nacisk kładziemy na komunikację, zarówno tę zewnętrzną - skierowaną do klientów, jak i wewnętrzną - do zespołu. Pierwsze szkolenie dla franczyzobiorców jest szkoleniem wstępnym, które trwa 12 dni, czyli łącznie ponad 100 godzin zajęć. Zajęcia odbywające się w Ostródzie i Olsztynie mają na celu przedstawić partnerom filozofię firmy oraz przygotować do pełnej działalności operacyjnej w biznesie. Szkolenie wyjaśnia jak zorganizować działalność biura nieruchomości, jak znaleźć dobrych pracowników, jaką przyjąć strategię promocji sprzedaży. Przyszli franczyzobiorcy poznają podstawy home stagingu oraz fotografii nieruchomości. Uczą się także jak prowadzić negocjacje, dokumentację biura oraz poznają prawne aspekty związane z obrotem i finalizacją transakcji na rynku nieruchomości. Dodatkowo organizujemy szkolenia okresowe dla franczyzobiorców oraz szkolenia dodatkowe, których zakres tematyczny uzależniony jest od potrzeb franczyzobiorców.
Kiedy przeszkoleni partnerzy będą mogli uruchomić biura nieruchomości? Czy są to osoby nowe w branży czy już z pewnym doświadczeniem?
Obecni franczyzobiorcy rozpoczynają operacyjną działalność po ukończeniu szkoleń, czyli w tym konkretnym przypadku na początku listopada. W tej chwili mają czas na przygotowanie lokali do prowadzenia działalności, rekrutację, zabezpieczenia sprzętu, materiałów reklamowych. W tej grupie są osoby przede wszystkim z dużym doświadczeniem menedżerskim, często zarządzający działami sprzedaży w korporacjach. Branża nieruchomości była zawsze w kręgu ich zainteresowania, mają dużą świadomość z profitów jakie niesie za sobą prowadzenie działalności w ramach franczyzy. Duże zainteresowanie naszym know-how wykazują również osoby z doświadczeniem w branży nieruchomości, widzą świeże podejście do współpracy z klientami. rozmawiał (dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej