Zarobią podwójnie

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Kredigo od początku roku uruchomiło 31 placówek, w których udzielane są pożyczki krótkoterminowe. Wkrótce sieć powiększy się o kolejne - w Bydgoszczy, Rzeszowie i Katowicach. Dwie ostatnie poprowadzą obecni franczyzobiorcy Kredigo.
- Naszym partnerom wystarczyło 5 miesięcy, aby podjąć decyzję o otwarciu kolejnego punktu Kredigo. To przede wszystkim zasługa dobrych wyników osiąganych przez franczyzobiorców w już prowadzonych placówkach, ale także spore zainteresowanie tym biznesem wśród nowych potencjalnych partnerów – mówi Tomasz Gardy, dyrektor sieci Kredigo.

Powodzenie tego biznesu w dużej mierze zależy od właściwej oceny finansowej klienta. Ta wiedza jest podstawą know-how przekazywanego przez franczyzodawcę. Jednak, aby klient trafił wcześniej do placówki potrzebna jest odpowiednia reklama. – To biznes, który ma zasięg lokalny. Naszymi klientami są osoby, które mieszkają lub pracują w okolicy, dlatego najlepiej sprawdza się reklama bezpośrednia. Z naszego doświadczenia wynika, że najskuteczniejsze są ulotki, plakaty na słupach ogłoszeniowych albo zaproszenia w skrzynkach pocztowych – dodaje Tomasz Gardy.

Na bardziej niestandardową reklamę postawił franczyzobiorca z Tarnowa wybierając na nośnik w postaci autobusu miejskiego oklejonego barwami Kredigo.  O formie lokalnej promocji decydują partnerzy, ale na decyzję wpływ mają także koszty reklamy. Część z nich pokrywana jest z opłaty marketingowej, którą franczyzobiorcy uiszczają na rzecz centrali Kredigo. Franczyzodawca przekazuje natomiast partnerom wzory i projekty graficzne materiałów reklamowych.
(kk)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €