Franczyza na przełomie roku

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pierwszy sklep Dayli ruszył w połowie 2012 roku. Po ponad dwóch latach sieć drogerii liczy już 170 punktów sprzedaży. Ostatnie otwarcia miały miejsce w Warszawie i Krakowie oraz w mniejszych miastach - Oławie i Pabianicach. Oprócz kosmetyków w firmowych drogeriach klienci mogą skorzystać z dodatkowych usług, m.in. makijażu, wizażu, konsultacji stomatologicznych oraz dotyczących dbania o włosy. Ponadto w wybranych sklepach dostępna jest prasa, doładowania telefonów, usługi pocztowe. Ambasadorkami Dayli zostały siostry Radwańskie - okazało się, że w drogerii czują się równie dobrze jak na korcie tenisowym.

Model biznesowy Dayli został już przetestowany wystarczająco długo w różnych lokalizacjach, aby centrala rozpoczęła wdrażanie franczyzy.
- Jesteśmy na etapie finalizowania negocjacji umówi z kilkoma partnerami. Na przełomie roku przewidujemy otwarcie pierwszej franczyzowej drogerii, a docelowo planujemy otwierać minimum 20 drogerii rocznie. Dayli szuka partnerów na terenie całego kraju. Pod uwagę będą brane uliczne lokalizacje, pawilony, centra miast i osiedla. Nie zamykamy się na żadną lokalizację, ale powinna ona mieć chociaż 100 m2. Szukamy partnerów doświadczonych, którzy znają branżę, ale chętnie podzielimy się swoim know-how z tymi, którzy będą zaczynali działać w tym biznesie - mówi Anna Wierzbicka, dyrektor generalny Dayli.

Franczyzodawca zapewnia partnerom stałe konsultacje, pomoc w prowadzeniu drogerii oraz szkolenia. Centrala organizuje ogólnopolskie akcje marketingowe, które podnoszą sprzedaż w sklepie, w tym reklamę telewizyjną, regularnie wysyłany newsletter do klientów, kampanie outdoorowe we wszystkich lokalizacjach, gazetkę promocyjna wydawaną co 2 tygodnie.
- Mocnym punktem naszej oferty są marki własne, począwszy od kategorii produktów higieny dziecięcej, poprzez chemię gospodarczą, kończąc na pielęgnacji. Dodatkowym atutem są także bezpośrednie dostawy do sklepów. Posiadając magazyn centralny nie musimy korzystać z pomocy dystrybutorów - dodaje Anna Wierzbicka. (dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €