Virgin Mobile pozyskał partnera
Międzynarodowy operator sieci komórkowej podpisał umowę z Telakces.com. Zyskają franczyzobiorcy firmy.
W 40 franczyzowych sklepach działających pod szyldem Telakces.com klienci mogą kupić telefony i akcesoria GSM. Firma została niedawno strategicznym partnerem Virgin Mobile, który jako opertaor wirtyalny oferuje usługi na bazie infrastruktury telekomunikacyjnej należącej do innego operatora telekomunikacyjnego. Udział kart SIM operatorów wirtualnych w polskim rynku wynosi ok. 0,8 proc. i stopniowo rośnie. Telakces.com, poza ofertą modeli telefonów wiodących producentów, posiada także modele niewystępujące w ofercie operatorów sieciowych, które nie miały oficjalnej premiery w Polsce. W punktach sprzedaży można znaleźć oryginalne futerały, a już niedługo także te tworzone przez Telakces.com.
Telakces.com szacuje, że w Polsce jest dostępnych około 5 tys. akcesoriów do urządzeń mobilnych, tymczasem za nasza zachodnia granicą oferta jest kilkukrotnie większa.
- Polski rynek personalizowanych akcesoriów mobilnych jest pięciokrotnie mniejszy od zachodniego, co oznacza, że ten segment produktów bardzo szybko się rozwija. Zamierzamy zostać liderem rynku. Plan rozwoju zakłada, że do końca bieżącego roku nasza sieć zwiększy się z 40 do 60 punktów sprzedaży, a do końca przyszłego 120-150 - zapowiada Mariusz Raduszewski wiceprezes zarządu Telakces.com.
Inwestycja w biznes wynosi 30-100 tys. zł. Franczyzodawca zapewnia partnerom wyposażenie lokalu, alternatywnie budowę wyspy oraz materiały reklamowe. W trakcie prowadzenia sprzedaży Telakces.com gwarantuje opiekę merytoryczną kierownika regionalnego.
- Ponadto Telakces.com oferuje bogaty pakiet doradczo-szkoleniowy: doradztwo w zakresie doboru odpowiednich produktów do miejsca funkcjonowania sklepu, pomoc prawna i doradztwo księgowe, pomoc w rekrutowaniu pracowników i szkolenia w zakresie obsługi klientów. Te i wiele innych czynników przełoży sie na sukces naszych partnerów - twierdzi Sławomir Skowronek, prezes zarządu Telakces.com. (dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Fonny Funny
Akcesoria do telefonów
Global Neovision
Sprzedaż usług Canal +
Orange
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Play
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Teletorium
Sprzedaż, kupno, serwis telefonów i akcesoriów
T-Mobile Polska SA
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży telekomunikacja, IT, AGD/RTV
Fonny Funny
Akcesoria do telefonów
Global Neovision
Sprzedaż usług Canal +
Orange
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Play
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Teletorium
Sprzedaż, kupno, serwis telefonów i akcesoriów
T-Mobile Polska SA
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

