Z internetu na stoisko

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Firma Monument9 powstała w 2007 roku. Początkowo zajmowała się importem telefonów komórkowych z Wielkiej Brytanii, a następnie ich sprzedażą na portalu Allegro.pl.
- Byliśmy jedną z największych tego typu firm w Trójmieście. Oferowaliśmy atrakcyjne ceny na nowe oraz używane telefony, co sprawiało, że klienci często przyjeżdżali do nas z miejscowości oddalonych o 100-150 km. W tym samym roku otworzyliśmy pierwsze stoisko w centrum handlowym Wzgórze w Gdyni, w którym zdobywaliśmy doświadczenie oraz tworzyliśmy standardy sprzedaży stosowane w naszej sieci dziś. Dwa lata później handel telefonami w internecie przestał być dla nas opłacalny ze względu na konkurencję sprzedawców, którzy handlowali małymi ilościami telefonów oraz znacznie zaniżali ceny. Wtedy postanowiliśmy zmienić strategię rozwoju firmy – postawiliśmy na sprzedaż w centrach handlowych – wspomina początki firmy jej właściciel, Kamil Wiśniewski.

Kolejne stoiska w galeriach handlowych ruszyły w Elblągu oraz Słupsku. Monument9 zajmuje się także sprzedażą hurtową oraz internetową akcesoriów GSM. Oprócz sprzedaży telefonów i akcesoriów, firma oferuje również usługi serwisowe – usuwanie blokad sim-lock, wymianę wyświetlaczy oraz paneli dotykowych w telefonach oraz pozostałych uszkodzonych podzespołów.  Obecnie pod logo Monument9 działa 19 placówek własnych oraz 3 franczyzowe.

- W tym roku otworzymy jeszcze kilka nowych sklepów. Posiadamy kilka gotowych i funkcjonujących punktów, które planujemy przekazać franczyzobiorcom. Dodatkowo możemy  zaoferować nowe lokalizacje, dzięki stałej współpracy z największymi zarządcami centrów handlowych. Najatrakcyjniejsze lokalizacje to wyspy bądź sklepy na terenie centrów handlowych – mówi Kamil Wiśniewski.

Franczyzodawca Monument9 docenia doświadczenie w handlu oraz branży telekomunikacyjnej. Nie jest ono jednak wymagane, ponieważ partnerzy przechodzą kompleksowe szkolenia przybliżające im rynek telefonów komórkowych. Firma prowadzi serwis centralny dla franczyzobiorców, w którym technicy sprawnie realizują naprawy dla sklepów nie zatrudniają na stałe serwisanta telefonów. (dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €