Agencja ubezpieczeniowa z bonusem

Każdy, kto odwiedził stoisko CUK na Targach Franczyzy i otworzy biznes pod szyldem firmy do połowy 2015 roku, otrzyma oznakowanie zewnętrzne za darmo.
Pod logo CUK Ubezpieczenia działają agencje specjalizujące się w doradztwie i sprzedaży ubezpieczeń, oferowanych przez ok. 30 towarzystw ubezpieczeniowych. Przeszło 200 multiagencji CUK obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak i firmy.
- Szerszy zasięg to od zawsze jeszcze lepszy sposób na dotarcie do nowych, potencjalnych klientów. Doskonale wiedzą o tym czołowe towarzystwa ubezpieczeniowe, które widzą we współpracy z CUK Ubezpieczenia spory potencjał dla siebie oraz nowe kanały dystrybucji swoich produktów. Dobrym przykładem są tu takie firmy jak Liberty Ubezpieczenia, Axa czy Link 4, które jeszcze do niedawna bazowały wyłącznie na modelu sprzedaży telefonicznej (direct), a obecnie bardzo dynamicznie wchodzą w system sprzedaży bezpośredniej - mówi Monika Grabowska, dyrektor rozwoju sieci zewnętrznej CUK Ubezpieczenia.
Nowe placówki CUK powstają w miejscowościach, które liczą minimum 5 tys. mieszkańców.
- Każdy franczyzobiorca przed uruchomieniem biura otrzymuje od nas nieodpłatnie tzw. pakiet startowy, który zawiera materiały reklamowe oraz gadżety, pozwalające właściwie funkcjonować w pierwszych miesiącach działalności – mówi Monika Grabowska. - Dla osób, które odwiedziły stoisko CUK na ostatnich Targach Franczyzy przygotowaliśmy specjalną promocję - każda z tych osób, która zdecyduje się na przystąpienie do sieci franczyzowej CUK Ubezpieczenia i uruchomi placówkę do końca czerwca 2015 roku otrzyma od nas w prezencie pełny zestaw oznakowania zewnętrznego.
Punkt franczyzowy pod szyldem CUK Ubezpieczenia może otworzyć zarówno osoba fizyczna jak i osoba prawna. Firma poszukuje do współpracy osób przedsiębiorczych, samodzielnych, zorganizowanych i kreatywnych. Mile widziane jest doświadczenie w prowadzeniu własnego biznesu oraz znajomość branży ubezpieczeniowej, ale nie jest to główne kryterium decydujące o współpracy z franczyzodawcą. Przedsiębiorcy rozpoczynający współpracę mogą liczyć na profesjonalne szkolenia, dzięki którym zaznajomi się ze specyfiką branży, produktów oraz obsługi programu sprzedażowego CUK.
- Nasz potencjalny partner musi posiadać ok. 15 tys. zł na uruchomienie agencji, w tym aranżację lokalu, wizualizację zewnętrzną oraz zakup sprzętu biurowego i komputerowego – wylicza dyrektor rozwoju sieci zewnętrznej CUK Ubezpieczenia. - Nasz franczyzobiorca powinien posiadać także zabezpieczenie finansowe pozwalające na „przetrwanie” pierwszych miesięcy funkcjonowania placówki.
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej