Pizza do pokoju

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Goście 9 hoteli ibis budget (po dwa obiekty w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu, a także w Szczecinie, Toruniu oraz Katowicach) mogą skorzystać z oferty Telepizzy proponowanej w menu hotelowym, dostępnym w każdym pokoju.
Hotele  stanowią dla Telepizzy bogate źródło nowych klientów. Miesięcznie realizujemy około kilkaset  zamówień składanych przez gości wszystkich hoteli ibis budget w Polsce. Pozytywny wynik sprzedaży zachęca do rozszerzenia współpracy o inne sieci. Liczymy, że nastąpi to jeszcze w tym roku. – mówi Iwona Olbryś, dyrektor generalna Telepizza Poland.   

Pomysł współpracy narodził się po stronie marki ibis budget. – W hotelach ibis budget, przygotowaliśmy bogatą ofertę bufetu śniadaniowego, goście znajdą w nim m.in. szeroki wybór pieczywa, płatków śniadaniowych, dżemów, soków owocowych, produktów mlecznych i świeżych owoców. Ponadto jeżeli poczują oni głód w nocy, mogą skorzystać z ustawionych w lobby czynnych 24 godziny na dobę maszyn vendingowych. Produkty Telepizzy doskonale urozmaicają naszą ofertę oraz nie obciążają nadmiernie portfeli gości. – mówi Joanna Świerkosz, zastępca dyrektora sprzedaży, dystrybucji i marketingu w Polsce i krajach bałtyckich w spółce Orbis.

W Polsce Telepizza jest jedną z największych sieci pizzerii i liderem w sprzedaży z dostawą do klienta. Firma posiada 115 placówek – 31 własnych i 84 franczyzowych. Telepizza rocznie sprzedaje ponad 6 mln sztuk pizzy. 70 proc. to zamówienia z dostawą do klienta. 25 proc. z nich składanych jest przez Internet. Iwona Olbryś szacuje, że sprzedaż online będzie w tym roku większa o 20 proc. w stosunku do ubiegłego. (mk)

Author
Magdalena Kurda
doradca we franczyzie

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €