Cel do wykonania

Zadaniem partnerów Town&Country jest zbudowanie minimum 15 domów jednorodzinnych rocznie.
Town&Country istnieje na rynku europejskim od 1997 roku i liczy obecnie ponad 300 przedstawicieli. Rozwojem franczyzy w Polsce i jedynym masterfranczyzodawcą jest firma HS-Solid Polska. Współpraca polega na budowaniu domów pod niemiecką marką Town&Country. Partner otrzymuje projekty murowanych domów jednorodzinnych oraz kalkulacje kosztów budowy. Dzięki wyliczeniom już na pierwszym spotkaniu klient zainteresowany wybudowaniem domu dowiaduje się o przewidywanych nakładach finansowych. Bezpieczeństwo inwestycji zapewniają trzy certyfikaty gwarancyjne wliczone w cenę każdego domu Town&Country: finansowy, jakościowy i serwisowy.
- Mamy już pięciu licencjobiorców działających w Polsce. Naszym celem jest pozyskanie jeszcze ok. 15. Oferujemy dwie możliwości współpracy: szukamy osób, pochodzących z branży finansowej, zajmujących się obsługą kredytobiorców, albo specjalizujących się w pośrednictwie w sprzedaży domów jednorodzinnych. Drugi wariant współpracy skierowany jest do małej lub średniej firmy budowlanej, która powinna być w stanie wybudować 15 domów rocznie – mówi Michał Pietrzyk, menedżer ds. rozwoju Town&Country.
Współpraca polega na budowaniu domów pod niemiecką marką Town&Country. Partner otrzymuje projekty murowanych domów jednorodzinnych, know-how oraz kalkulacje dotyczące kosztów budowy. Dzięki wyliczeniom już na pierwszym spotkaniu klient zainteresowany wybudowaniem domu dowiaduje się o przewidywanych nakładach finansowych. Bezpieczeństwo inwestycji zapewniają trzy certyfikaty gwarancyjne wliczone w cenę każdego domu Town&Country: finansowy, jakościowy i serwisowy.
Town&Country poszukuje do współpracy partnerów już od 2008 roku. Idealnym rozwiązaniem dla firmy byłoby znalezienie franczyzobiorców w każdym województwie, ale na razie udało się zrealizowań plan tylko w 30 proc. (awr)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej