Medycyna i kosmetyka w jednym

W placówkach Podologia.pl świadczy się nie tylko zabiegi lecznicze, ale także usługi pielęgnacji stóp.
Gabinety Podologia.pl pracują od 2011 roku nad zagospodarowaniem niszy związanej z usługami medycznymi i profilaktyką w obrębie stóp oraz kończyn dolnych (od badań komputerowych i konsultacji ortopedycznych po specjalistyczną pielęgnację stóp). Z firmą współpracuje obecnie ponad 100 gabinetów, ale zdaniem franczyzodawcy popyt na tego typu usługi medyczne jest znacznie większy.
- Polski pacjent wie, jakie możliwości niesie innowacyjna medycyna i oczekuje, że dla wybranego specjalisty nie będzie wyłącznie zbiorem danych osobowych w formularzu. Indywidualne podejście to ogromne wyzwanie w placówkach świadczących usługi medyczne – przekonuje Aleksandra Bitenc-Jasiejko, właścicielka sieci Podologia.pl.
- Gabinety profilaktyki zdrowia, rehabilitacji i relakasacji aparatu ruchu potrzebne są na niemal każdym osiedlu. Nasi partnerzy z powodzeniem radzą sobie zarówno w dużych, jak i małych miastach – mówi Aleksandra Bitenc-Jasiejko. – Wielu z nich uruchamia gabinet wyłącznie z diagnostyką komputerową, a potem sukcesywnie rozszerza zakres usług, inni decydują się na wzbogacenie swojej dotychczasowej oferty przychodni medycznych lub gabinetów kosmetycznych o profesjonalną podologię. Nasz biznes jest niszowy, a co za tym idzie daje ogromne możliwości.
Centrala przygotowała dwa modele współpracy. Przystąpienie do sieci w systemie partnerskim wymaga inwestycji na poziomie 19 tys. zł, choć możliwe jest nawiązanie współpracy z Podologia.pl już przy inwestycji ok. 3 tys. zł. W przypadku, gdy partner posiada sprzęt diagnostyczny, nie wyda nawet złotówki, żeby rozpocząć współpracę. Kompleksowe centrum podologii to koszt sięgający 85 tys. zł. W ramach współpracy firma zapewnia m.in. szkolenia z zakresu komputerowej diagnostyki stóp, projektowania indywidualnych wkładek ortopedycznych i profilaktycznych, a także podstaw teoretycznych budowy i biomechaniki kończyn dolnych, diagnostyki dysfunkcji narządu ruchu oraz właściwej pielęgnacji i ćwiczeń kompensacyjno-korekcyjnych oraz wsparcie w bieżącej działalności.
– We współczesnej medycynie liczą się przede wszystkim kwalifikacje, indywidualne podejście i kompleksowość. Każda szanująca się placówka medyczna uwzględniać powinna działania profilaktyczne, czyli aktywność ruchową i edukację z zakresu zdrowego żywienia – przekonuje właścicielka sieci Podologia.pl - Nie musimy mieć w naszym gabinecie od razu kilkunastu specjalizacji. Warto zaoferować komplementarną usługę wobec sąsiadującego z nami gabinetu lub przychodni.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej