Tup Tup chce szybko urosnąć
Sieć sklepów z odzieżą dziecięcą Tup Tup ma być dwukrotnie większa pod koniec 2015 roku – zapowiada franczyzodawca. Jak chce tego dokonać?
Obecnie pod marką Tup Tup działa 21 sklepów franczyzowych i cztery własne. Przez ponad 20 lat firma Hurtimex projektowała i produkowała odzież dla dzieci i niemowląt wyłącznie pod własnymi markami Tup Tup i Hoop. Obecnie – dzięki członkostwu w międzynarodowej grupie odzieżowej KFG (Kids Fashion Group) – firma dysponuje portfolio 14 marek dziecięcych takich jak m.in. Kanz, Döll, Lemmi czy Pampolina i sprzedaje je w partnerskich sklepach multibrandowych oraz sklepach franczyzowych Tup Tup.
Otwarcie 25 sklepów zajęło franczyzodawcy prawie pięć lat. Natomiast kolejne 25 zamierza otworzyć w zaledwie rok. Czy to w ogóle możliwe?
– Dotychczasowe rozwijaliśmy sieć małymi krokami, nie poszukiwaliśmy intensywnie franczyzobiorców. Skupialiśmy się na wypracowaniu jak najlepszego wzorca współpracy z dotychczasowymi partnerami. Obecnie jesteśmy już gotowi formalnie i organizacyjnie do dynamicznego poszukiwania nowych franczyzobiorców i otwarcia wielu sklepów w krótkim czasie – mówi Jarosław Kopeć, prezes zarządu spółki Hurtimex, do której należy sieć sklepów odzieżowych Tup Tup. – Zaczynamy prezentować naszą ofertę współpracy szerokiemu gronu potencjalnych franczyzobiorców. Staramy się być obecni we wszystkich mediach elektronicznych, komunikujemy się na bieżąco poprzez media społecznościowe, uczestniczymy w targach i wydarzeniach poświęconych rynkowi franczyzy. To przynosi efekty. W ciągu najbliższych kilku tygodniu otworzymy nowe sklepy, m.in.: w Lublinie, Radomiu i Grodzisku Mazowieckim.
Zdaniem właściciela marki współpraca z międzynarodową grupą KFG umożliwia odpowiedni dobór asortymentu praktycznie dla każdego lokalnego sklepu. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 5 tys. zł. Tup Tup pobiera też kaucję zwrotną w wysokości 20 tys. zł. Franczyzodawca oddaje swoim franczyzobiorcm towar w depozyt, dlatego nie muszą oni ponosić kosztów zatowarowania sklepu.
Franczyzowe sieci sklepów z odzieżą dziecięcą - oprócz Tup Tup - rozwijają również marki konkurencyjne: Coccodrillo, Wójcik, 5.10.15, Reporter Young.
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży art. dziecięce
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


