Franczyza pod wieżą Eiffla
Paryskie targi franczyzy są największe w Europie. Czytelnicy Franchising.pl mogą otrzymać darmowe wejściówki po rejestracji.
Od ponad 30 lat do Paryża zjeżdżają z całego świata marki franczyzowe, żeby zaprezentować swój sprawdzony pomysł na biznes. W 2014 roku imprezę odwiedziło 37 tys. gości, którzy mogli wybierać spośród pół tysiąca konceptów dostępnych na licencji. Paryskie targi franczyzy są niewątpliwie największe w Europie. Dla odwiedzających z Polski ważne jest, że połowa z wystawiających się franczyzodawców planuje rozwój międzynarodowy poza Francją. Kolejna edycja Franchise Expo Paris odbędzie się 22-25 marca 2015 roku. Czytelnicy portalu Franchising.pl mogą zarejestrować się na stronie FranchiseParis.com i otrzymać darmowe bilety (cena biletów normalnych to 32 euro).
Firma PROFIT system, wydawca portalu Franchising.pl, jest oficjalnym partnerem Franchise Expo Paris. Na targach w Paryżu promuje polskie marki franczyzowe oraz zachęca zagraniczne sieci do ekspansji na polski rynek i uczestnictwa w październikowych targach Franczyza 2015 w Warszawie. Warto dodać, że to właśnie pochodzące z Francji perfumerie Yves Rocher były pierwszym zagranicznym franczyzodawcą obecnym w naszym kraju po przemianach ustrojowych 1989 roku. Obecnie marki francuskie są ciągle najliczniejsze na rynku franczyzy w Polsce. Jest ich nadal więcej niż marek amerykańskich czy niemieckich.

Co piąty wystawca ubiegłorocznych targów w Paryżu pochodził spoza Francji, najwięcej wystawców było z USA, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Włoch.
Oprócz tradycyjnie popularnych branż, takich jak gastronomia, moda i usługi, odwiedzający mogli poznać nowe koncepty na licencji: fitness coaching, rowery wodne, salony manicure. Nie zabrakło również stoisk z e-papierosami, dronami czy oryginalnym jedzeniem.
(dw)
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.


