Dla dorosłych i dla dzieci

Właściciel Lejdis Studio wprowadza na rynek drugi koncept. Będzie on skierowany do najmłodszych.
Kids Studio to placówka edukacyjna, w której odbywają się zajęcia gimnastyczne i taneczne dla dzieci. Franczyzodawca posiada na razie jeden własny punkt zlokalizowany w Zgierzu. Właściciel licencji chciałby, żeby pomysł na biznes spodobał się przedsiębiorcom podobnie jak w przypadku jego drugiego konceptu - Lejdis Studio. Sieć szkół tańca dla kobiet liczy już 3 jednostki własne i 4 franczyzowe. Z kolei oferta Kids Studio skierowana jest do dzieci w wieku od 4 do 15 lat.
- Od lat jesteśmy związani z tańcem, ale na rynku szkół tanecznych dla dorosłych robi się bardzo ciasno. Postanowiliśmy postawić na rozwój ruchowy dzieci, w różnych obszarach – mówi Jarosław Tomczewski, właściciel. Jego zdaniem takich podmiotów na naszym rynku wciąż brakuje. Kids Studio chce się dodatkowo wyróżniać szeroką ofertą – dzieci mogą korzystać nie tylko z zajęć tanecznych, ale także gimnastycznych i korekcyjnych. Mogą się również uczyć akrobatyki. - Do oferty niedługo wprowadzimy śpiew oraz naukę ruchu scenicznego – zapowiada Jacek Tomczewski.
Trwające 50 minut zajęcia kosztują ok. 15 zł, a karnety na 8 zajęć w miesiącu – między 60-80 zł. Franczyzodawca prowadzi już rozmowy z dwoma potencjalnymi inwestorami. Firma szuka partnerów w miastach powyżej 15 tysięcy mieszkańców.
- W okolicach musi znajdować się odpowiednia liczba szkół i przedszkoli. Pomagamy partnerom w doborze odpowiedniego lokalu. Wspólnie z nimi rekrutujemy także pracowników, którzy będą prowadzić zajęcia, a tych na początek będzie potrzeba minimum trzech. Szkoła w Zgierzu zatrudnia aż 6 instruktorów – mówi Jarosław Tomczewski.
Oprócz rekrutacji franczyzodawca organizuje także obowiązkowe szkolenie. Inwestycja w biznes wynosi kilkadziesiąt tys. zł, w tym 10 tys. zł trzeba wydać na opłatę wstępną, a 20 tys. zł na zakup materiałów do wyposażenia szkoły. Do tego partnerzy co miesiąc powinni regulować stałą opłatę franczyzową w wysokości 1 tys. zł, oraz raz do roku 3 tys. zł opłaty marketingowej.
Kids Studio nie jest jedyną szkołą stawiającą na rozwój ruchowy najmłodszych. Podobny koncept - Little Gym trafił do Polski z USA. Na rodzimym rynku działa także pochodzący ze Szczecina Socatots, którego zajęcia dla dzieci oparte są na zabawie piłką. Poza tym wiele niezrzeszonych szkół tańca tworzy także grupy dla dzieci. (dp)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej