Jak zdobyć wysoką pozycję?

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Co zrobić, żeby nasza strona internetowa znalazła się jak najwyżej w wyszukiwarce Google?
Składa się na to wiele działań. Przede wszystkim powinno się zwracać uwagę na prezentowane treści, które muszą być spójne i bogate w niezbędne dla odbiorców informacje. W innym przypadku serwis nie znajdzie się na wymaganej pozycji w Google. W działaniach specjalistów od pozycjonowania widoczny jest nacisk na content marketing, czyli tzw. marketing treści. Jest to strategia, która polega na pozyskiwaniu potencjalnych klientów poprzez publikację atrakcyjnych i przydatnych dla określonej grupy treści. Należą do nich również grafiki oraz filmy video. Stawiając na aktualne i unikalne artykuły, które nie są naszpikowane słowami kluczowymi, efektywnie buduje się długotrwałe relacje z odbiorcą. Znaczenie ma też to, czy autor wzbudza zaufanie. Internauci zdecydowanie preferują ciekawe wizualizacje oraz treści, napisane przez osobę kompetentną. Dawniej liczyła się przede wszystkim liczba linków, która podnosiła pozycję w rankingu. Dziś najważniejsza jest jakość i opracowanie procesu link buildingu indywidualnie do każdego klienta.

Można zatem uznać, że pozycjonowanie w wyszukiwarce Google staje się coraz bardziej złożone.
Zgadza się, dlatego istotna jest wiedza i dobór odpowiednich metod pozycjonowania dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Aktualnie wzrosła liczba serwisów, które stają w szranki o najlepsze, czyli najwyższe miejsca. Na stopień zaawansowania obecnych metod pozycjonowania wpływają także odgórne zmiany algorytmów wyszukiwarki. Dawniej wystarczyło dodawanie stron do katalogów i optymalizacja, by umieścić stronę na wysokiej pozycji. W 2013 roku Google zaktualizowało algorytm Pingwin, co nie pozostało bez wpływu na podejmowane w 2014 roku działania agencji SEO. Pingwin znacząco ograniczył spam, który miał na celu wybijanie witryn na wysokie pozycje. Wykrył bowiem wszystkie działania niezgodne z etyką i wytycznymi wyszukiwarki Google, jak np. korzystanie z Systemu Wymiany Linków.

Czy linkowanie na różnych stronach ciągle pomaga w zdobyciu wyższej pozycji w Google?
Tutaj chodzi przede wszystkim o zdobywanie linków naturalnych. Takie link są umieszczone bezinteresownie lub jako element marketingu wirusowego w zasobach sieci przez internautów. Proces ten nosi nazwę link buildingu i ma w dalszym ciągu ogromne znaczenie, mimo wielu zmian algorytmu wyszukiwarki Google. Pozyskiwanie odsyłaczy do pozycjonowanej strony z innych stron internetowych, przy stałym dbaniu o content strony może zapewnić wysoką i stabilną pozycję w Google.
rozmawiał (dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €