Święta zaczęły się w listopadzie

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Przyzwyczailiśmy się już do tego, że święta w sklepach zaczynają się nawet ponad miesiąc wcześniej od tych prawdziwych. Sprzedawcy wprawiają klientów w nastrój, który skłania ich do większych wydatków. I nie ma w tym nic dziwnego, skoro polska rodzina deklaruje, że w okresie poprzedzającym Boże Narodzenie wyda 1158 zł, w tym prawie pół tysiąca złotych na jedzenie.
- Już od pierwszych dni grudnia wyczuwamy większy ruch i wzrost obrotów w naszych sklepach. W związku z tym uruchamiamy dodatkowe kasy. Od grudnia przyjmujemy również zamówienia na kosze i paczki świąteczne, które co roku cieszą się dużym zainteresowaniem wśród kupujących. Nie mamy ścisłych standardów dotyczących standardów sklepów, ale każdy klient odwiedzający Chatę Polską z poczuje atmosferę świąt – zapewnia Agnieszka Dopierała, menedżer operacyjny MMT, spółki zarządzającej siecią własną Chaty Polskiej.

Wyższe zyski nie ograniczają się otwarcia większej liczby kas i rozwieszenia ozdób świątecznych. Zmienia się także asortyment sklepu. - Przede wszystkim od grudnia zwiększamy ilość towaru w dziale słodyczy. Proponujemy klientom również pomysły na upominki w kategorii chemia i kosmetyki. W ofercie mamy również szeroki wybór alkoholi, w tym win i mocniejszych alkoholi. Dla klientów nie zabraknie owoców cytrusowych i egzotycznych, grzybów suszonych i suszu wigilijnego oraz bakalii. Oferta mięsa i wędliny jest dodatkowo wzbogacona o króliki, wołowinę ekstra i cielęcinę. Pojawia się także szeroki wybór ryb, sałatek oraz innych świątecznych dań gotowych, które są idealnym rozwiązaniem  dla osób chcących kupić produkty prosto na stół wigilijny – wylicza Agnieszka Dopierała.

Na miesiąc przed świętami do sklepów Chaty Polskiej trafia katalog świąteczny oraz jak w każdym tygodniu gazetki promocyjne z wybranymi produktami. Firma stara się w tym okresie pozyskać klientów, którzy lojalnie będą odwiedzać jej placówki nie tylko w okresie przedświątecznym, ale także później. Właśnie dlatego Chata Polska organizuje loterię dla osób, które zrobiły zakupy za minimum 25 zł.

Właściciele sklepów wzmacniają także inne działania mające na celu opróżnienie portfela klienta w jak największym stopniu. Robią to co prawda cały rok, ale w końcu w święta zyskują na tym najwięcej. Zazwyczaj artykuły najczęściej kupowane przez klientów, takie jak nabiał czy wędliny, znajdują się na samym końcu sklepu. To oczywiście ma wydłużyć drogę klienta wśród obłożonych towarem półek. Być może skusi się na inny produkt, którego zakupu nie planował wcześniej. Z podobną polityką mamy do czynienia również w samych alejkach. Towary, które sklep najbardziej chce sprzedać, znajdziemy na wysokości wzroku, a produkty dla dzieci na wysokości oczu naszych maluchów. Z kolei przedmioty objęte promocją będą zazwyczaj po prawej stronie najchętniej kupowanych. Większość ludzi jest praworęczna, więc wygodnie im będzie sięgnąć po taki towar.
(dw)

 

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €