Polska lemoniada za granicą

FreshBike planuje w najbliższym sezonie wyjechać na ulice Hiszpanii, Chorwacji i Holandii.
Pierwszy rower z lemoniadą Fresh Bike wyjechał na ulice w 2013 roku. Sezon 2014 sieć zamykała liczbą 21 rowerów. Pojazd napędzany jest przez sprzedawcę i spełnia wszystkie wymogi Kodeksu ruchu drogowego. Natomiast urządzenia elektroniczne zasilane są energią słoneczną. Franczyzobiorcy działają w większych miastach oraz miejscowościach turystycznych, takich jak Sopot, Hel, Łeba. W 2015 roku Fresh Bike planuje wjechać do Szczecina, Częstochowy, Zakopanego, Poznania, Wrocławia i Łodzi, gdzie poszukuje partnerów.
- Otwieramy się także na rynki zagraniczne. Przygotowujemy się do wejścia do Hiszpanii i Chorwacji. Na pewno pojawimy się w Amsterdamie i Paryżu. Nasz biznes skierowany jest do przedsiębiorczych osób, które planują rozwój floty i niekoniecznie ograniczają się do jednego roweru. Najatrakcyjniejsze miejsca do prowadzenia sprzedaży to centra miast, place z ławkami, parki i bulwary. Rower zajmuje tylko 3 m2 – wyjaśnia Artur Kukliński, współwłaściciel Fresh Bike.
Szkolenia pracowników, tzw. freskmenów odbywają się online. Franczyzodawca przewiduje również szkolenia indywidualne dla swoich franczyzobiorców w momencie przekazania rowerów. Dotyczą sposobu mycia urządzeń gastronomicznych, podstawowego przeglądu technicznego, przygotowania lemoniady na podstawie określonej receptury oraz technik aktywnej sprzedaży. Franczyzobiorca - inwestor może dzięki specjalnemu systemowi sprawdzić jak w danej chwili wygląda sprzedaż oraz aktualne miejsce postoju roweru. Wyłączność terytorialna wyklucza autokonkurencję miedzy poszczególnymi jednostkami Fresh Bike.
- Nasz biznes jest sezonowy, ale intensywny dlatego wiosną i latem chcemy wycisnąć cytryny na maksa – żartuje Artur Kukliński. – Poza sezonem zachęcamy franczyzobiorców, aby udzielali się w lokalnych eventach oraz działali w galeriach handlowych, które także są atrakcyjnymi lokalizacjami.
Inwestycja w rower Fresh Bike wynosi 31,5 tys. zł i zawiera 8 tys. zł opłaty wstępnej pobieranej za każdy rower. Opłata licencyjna wynosi natomiast 65 groszy od sprzedanego kubka lemoniady. Zwrot z inwestycji następuje po 3-5 miesiącach prowadzenia działalności. Dzięki współpracy z trzema towarzystwami leasingowymi inwestycja w biznes może być niższa. Franczyzodawca zapewnia serwis roweru, uniformy pracowników oraz akcesoria. (dw)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...