Czy zapach przyciągnie franczyzobiorców?
Perfumerie Refan najlepiej radzą sobie w miastach powyżej 25-30 tys. mieszkańców.
Oferowany przez bułgarską firmę Refan Bulgaria Ltd. pomysł na biznes różni się od konkurencji m.in. sposobem dystrybucji produktu – na stoiskach i w sklepach marki perfumy sprzedawane są na mililitry, co ułatwia kupującym podjęcie decyzji zakupowej. Zamiast standardowo oferowanych 20, 50 lub 100 ml mogą kupić tyle, na ile pozwala im domowy budżet. Nietypowy model biznesowy zapewnia więc stały dopływ klientów, a jednocześnie, dzięki wysokim marżom, umożliwia potencjalnym partnerom biznesowym zwrot z inwestycji po około roku.
- Proponujemy współpracę, która nie wymaga dużych nakładów finansowych. Inwestycja w biznes wynosi 12 tys. euro i obejmuje wydatki na wyposażenie sklepu, materiały reklamowe oraz darmowe testery – zapewnia Tanya Hristozova, menedżer ds. sprzedaży sieci Refan. – Franczyzobiorca, który miesięcznie sprzeda średnio 35-45 litrów perfum może liczyć na zyski. Nasz biznes sprawdził się już w ponad 400 punktach sprzedaży w 23 krajach na całym świecie. W Polsce poszukujemy master franczyzobiorcy i franczyzobiorców, którzy poprowadzą butiki lub stoiska pod naszą marką.
W ofercie butiku znajduje się ponad 150 rodzajów różnych aromatów produkowanych we Francji i Wielkiej Brytanii, mydła i produkty do kąpieli. Wśród składników znajdują się: olejek różany, jogurt, komórki macierzyste i inne olejki eteryczne. Klienci w punktach Refanu mogą kupić także świece i aromaty do domu.
Sklep lub stoisko z perfumami sprawdza się jako biznes rodzinny. Franczyzobiorcy nie odprowadzają żadnych opłat miesięcznych. W trakcie bieżącej działalności centrala zapewnia dotowarowanie placówki i wsparcie regionalnego opiekuna sprzedaży.
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


