Poświęcić się biznesowi

Właściciel sklepu zoologicznego nie może równolegle być dostawcą produktów Husse. Trzeba wybrać.
In this article you will learn
- Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
- Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
- Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
- The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Husse, producent i dystrybutor suchych i mokrych karm, smakołyków, kosmetyków oraz drobnych akcesoriów dla psów i kotów, posiada już w Polsce 45 franczyzobiorców. Sprzedaż opiera się na bezpośrednim dotarciu do klienta. Przykładem takich działań jest obecność franczyzobiorców w centrach handlowych. Na specjalnych wyspach Husse, w ramach akcji hasłem „Miesiąc zdrowego żywienia”, udzielało porad potencjalnym klientom na temat opieki i zdrowego żywienia psów oraz kotów.
- W ciągu ostatnich 5 lat rynek karm premium dla psów w Polsce wzrósł o ponad 60 proc. Ze względu na wzrost zamożności i świadomości przewidywany jest również wzrost udziału produktów z tego segmentu i dostosowanie rynku do trendów światowych – prognozuje Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse Polska. - Udział segmentu premium w Polsce to tylko 14 proc. całości sprzedaży, na świecie - aż 42 proc. Konkurencja między producentami karmy typu premium jest bardzo duża. Poza liderami rynku - markami globalnych korporacji, takich jak Royal Canin czy Purina Pro Plan, funkcjonuje ok. 100 marek.
Franczyzobiorca Husse podpisując umowę otrzymuje wyłączne prawo do prowadzenia marketingu i sprzedaży produktów marki na określonym terenie. Zazwyczaj jest to obszar zamieszkany przez ok. 200 tys. osób. Może to być zarówno fragment dużego miasta, jak i obszar zawierający kilka mniejszych miasteczek. Atrakcyjność terenu, zdaniem franczyzodawcy, ma drugorzędne znaczenie. Przykładowo w grupie najlepszych bądź najszybciej rozwijających się franczyzobiorców są przedsiębiorcy prowadzący sprzedaż na terenie Wałbrzycha, Bielsko-Białej, Bydgoszczy, a także na terenach aglomeracji śląskiej.
Wśród najczęściej wymienianych przez przyszłych partnerów obaw pojawia się braku doświadczenia w branży zoologicznej oraz w bezpośrednich kontaktach z klientami.
- Naszą odpowiedzią jest doskonalony w Polsce od ponad sześciu lat program szkoleniowy dla nowych franczyzobiorców. W ramach opłaty licencyjnej przekazujemy komplet materiałów marketingowych potrzebnych do rozpoczęcia działalności oraz wzorcowy zestaw produktów. Zapewniamy również trzydniowe szkolenie wstępne w zakresie prawidłowego żywienia zwierząt, oferty produktów marki Husse oraz zasad prowadzenia biznesu. Szkolenie odbywa się w naszej siedzibie. Następnie organizujemy coachingi sprzedażowe prowadzone w terenie przez innych franczyzobiorców oraz przedstawicieli firmy. Wielu nowych partneró odbywa również tzw. wizyty studyjne u najlepszych franczyzobiorców, aby zapoznać się z najlepszymi praktykami działania – mówi Piotr Cieślik.
Husse nie przewiduje możliwości łączenia jego działalności z działalnością konkurencyjną, dlatego nie współpracuje np. z osobami, które równocześnie chcą prowadzić stacjonarny sklep zoologiczny. Chodzi o pełne zaangażowanie franczyzobiorcy w biznes.
Franczyzodawca jest także aktywny w obszarze działań sponsoringowych. W związku z tym firma kontynuuje współpracę z Fundacją DogIQ, która szkoli i nieodpłatnie przekazuje psy-przewodników osobom niepełnosprawnym. Husse jest także głównym sponsorem Sekcji Psich Zaprzęgów Trango. Z kolei do marca trwa akcja „Nakarm Koty z Cote”, w ramach której wspólnie z marką win Cote Husse przekazuje karmę dla kotów do wybranych przez internautów schronisk w całej Polsce. (dw)
Main conclusions
- Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
- The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
- With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
- Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...