Pandora zawitała do kolejnych miast
Franczyzobiorca musi mieć 800 tys. zł na inwestycję w sklep marki.
Firma jubilerska Pandora została założona w 1982 roku w Kopenhadze, w Danii. Dziś marka obecna jest w ponad 80 krajach, na sześciu kontynentach i posiada około 9,8 tys. punktów sklepów. W ciągu 5 lat obecności w Polsce firma otworzyła 210 punktów sprzedaży, 21 z nich prowadzą franczyzobiorcy. Ostanie otwarcia miały miejsce w Galerii Warmińskiej oraz C.H. Lublin Plaza.
– Nasza strategia rozwoju koncentruje się na otwarciach sklepów albo niewielkich stoisk w sklepach jubilerskich sprzedających różne marki – mówi Dorota Pomacho-Pątkiewicz, dyrektor zarządzająca regionem Europy Środkowej i Wschodniej w firmie Pandora.
Ubiegły rok firma może zaliczyć w Polsce do wyjątkowo udanych.
- Zarówno wyniki finansowe, jak i rozpoznawalność naszej marki stale rosną. Klienci postrzegają nas jako rzetelną, wiarygodną, a jednocześnie modną markę. Wprowadzamy siedem kolekcji rocznie, dzięki czemu klienci mogą zawsze znaleźć w naszych sklepach coś nowego. W październiku otworzyliśmy na polskim rynku sklep internetowy, który sprawił, że nasza biżuteria jest teraz łatwiej dostępna dla wszystkich klientów.
Inwestycja w budowę sklepu z biżuterią Pandora to ok. 400 tys. zł, na pierwsze zatowarowanie trzeba przeznaczyć 350-400 tys. zł. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 10 tys. zł, zaś opłata miesięczna to 1 proc. od obrotu netto. Informacje dotyczące lokalizacji salonów Pandora można znaleźć w artykule na portalu Lokalnabiznes.pl.
Franczyzobiorca może liczyć na pomoc w zatowarowaniu sklepu oraz wsparcie visual merchandiserów. Pracownicy sklepu przechodzą szkolenia produktowe oraz sprzedażowe. Na zwrot inwestycji trzeba czekać około dwóch lat. (mak)
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


