Agent ma sprzedawać

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum idzie na rękę partnerom wyręczając ich w rozliczeniach z towarzystwami ubezpieczeniowymi.
Dom Ubezpieczeniowy Spectrum specjalizuje się w doradztwie oraz sprzedaży produktów ubezpieczeniowych osobom fizycznym i firmom. Sieć multiagencji działa na rzecz 33 towarzystw ubezpieczeniowych. Pod marką DUS działa obecnie osiem placówek własnych, 15 oddziałów partnerskich i 14 agencyjnych.
– Rozwijając ogólnopolską sieć sprzedaży stawiamy na to by w jej strukturach pracowali profesjonalni doradcy. Dlatego prowadzimy wieloetapowy proces rekrutacji dokonując wyboru najlepszych, przedsiębiorczych osób – mówi Mariusz Długołęcki, koordynator sieci sprzedaży Domu Ubezpieczeniowego Spectrum.
Wysoka jakość usług to, zdaniem przedstawicieli DUS, jeden z wymogów niezbędnych do uzyskania i utrzymania konkurencyjnej pozycji na rynku. Polska Izba Ubezpieczeń szacuje, że w zakładach ubezpieczeń zatrudnionych było około 34 tys. osób, a w całym sektorze ubezpieczeniowym około 220 tys. (w tym ok. 18 tys. osób to agenci sprzedający polisy wyłącznie jednej firmy, a 15,5 tys. – multiagenci). Niewykluczone, że zarówno nowi gracze na rynku, jak i małe agencje postanowią przyłączyć się do znanych marek, które tym samym zwiększą zasięg działania. W 2015 roku DUS planuje uruchomić 12 biur franczyzowych na terenie całego kraju.
– Zapewniamy naszym partnerom biznesowym obsługę back office, czyli przejmujemy większość obowiązków posprzedażowych takich jak np. proces rozliczeń z towarzystwami ubezpieczeniowymi – mówi Mariusz Długołęcki. – Z kolei w kontaktach z klientem stawiamy na budowanie długotrwałych relacji i profesjonalne doradztwo, dlatego prowadzimy szkolenia wdrożeniowe składające się z kilku etapów, m.in. warsztatów, wykładów oraz praktyk w obsłudze klienta pod indywidualną opieką instruktora. Ponadto podczas całego okresu współpracy nasi partnerzy mogą liczyć na wsparcie merytoryczne (instruktorzy oraz dalsze szkolenia w formie warsztatów i online) oraz technologiczne (IT).
Inwestycja w oddział Domu Ubezpieczeniowego Spectrum waha się od 9 do 13 tys. zł. Franczyzodawca nie pobiera opłaty bieżącej. W ramach współpracy franczyzobiorca otrzymuje, m.in. dostęp do oferty wszystkich towarzystw, z którymi współpracuje DUS, ochronę pod skrzydłami jednej zbiorczej polisy OC multiagencji oraz stałe wsparcie marketingowe.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej