Equivalenza rozgości się nad Wisłą
Hiszpańscy twórcy perfum rozpoczynają budowę sieci franczyzowej w Polsce.
Twórcy marki Equivalenza odkryli niszę, którą z powodzeniem miały wypełnić ich produkty, czyli wysokiej jakości perfumy w przystępnych cenach. Dlatego w 2011 roku stworzyli własną markę perfum i rozpoczęli budowę sieci franczyzowej.
– Eqiuvalenza powstała w Hiszpanii, ale dziś marka jest obecna w 36 krajach Europy, Afryki i Ameryki, w których łącznie działa ponad 700 sklepów – wyjaśnia Ángeles Berdejo, prezes Equivalenza European Union oraz twórca marki. – W Polsce dopiero zaczynamy tworzyć sieć sprzedaży i budować rozpoznawalność marki, ale mamy już dwóch franczyzobiorców, którzy prowadzą nasze sklepy. Cały czas poszukujemy kolejnych franczyzobiorców, którzy będą sprzedać nasze kosmetyki.
Pierwszy krok do rozpoczęcia współpracy to znalezienie lokalu, który będzie miał od 40 do 60 m2, najlepiej w galerii handlowej lub przy ulicy. Franczyzobiorca może otworzyć albo sklep marki albo wyspę handlową. Inwestycja w sklep z perfumami Equivalenza to wydatek minimum 20 tys. euro.
– Zapewniamy franczyzobiorcom pełne wsparcie w wielu dziedzinach prowadzonego biznesu. Bardzo duży nacisk kładziemy na promocje i marketing, cały czas odświeżamy również nasze produkty, aby były zgodne z panującymi obecnie trendami – tłumaczy Ángeles Berdejo. – Każdy franczyzobiorca przechodzi również szkolenie wstępne oraz specjalistyczne szkolenia perfumiarskie.
Liderem rynku kosmetyków w Polsce jest sieć Rossmann, która ma blisko 1 tys. sklepów. Oprócz Rossmana w naszym kraju działają też duże drogeryjne sieci franczyzowe, jak chociażby Drogeria Jawa (ponad 550 sklepów), Drogerie Polskie (blisko 500 drogerii). Z kolei szyld Laboo można znaleźć na prawie 650 sklepach i stoiskach partnerskich, a sieć Jasmin liczy ponad 200 sklepów.
(mak)
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


