Equivalenza rozgości się nad Wisłą

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Twórcy marki Equivalenza odkryli niszę, którą z powodzeniem miały wypełnić ich produkty, czyli wysokiej jakości perfumy w przystępnych cenach. Dlatego w 2011 roku stworzyli własną markę perfum i rozpoczęli budowę sieci franczyzowej.

– Eqiuvalenza powstała w Hiszpanii, ale dziś marka jest obecna w 36 krajach Europy, Afryki i Ameryki, w których łącznie działa ponad 700 sklepów – wyjaśnia Ángeles Berdejo, prezes Equivalenza European Union oraz twórca marki. – W Polsce dopiero zaczynamy tworzyć sieć sprzedaży i budować rozpoznawalność marki, ale mamy już dwóch franczyzobiorców, którzy prowadzą nasze sklepy. Cały czas poszukujemy kolejnych franczyzobiorców, którzy będą sprzedać nasze kosmetyki.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Pierwszy krok do rozpoczęcia współpracy to znalezienie lokalu, który będzie miał od 40 do 60 m2, najlepiej w galerii handlowej lub przy ulicy. Franczyzobiorca może otworzyć albo sklep marki albo wyspę handlową. Inwestycja w sklep z perfumami Equivalenza to wydatek minimum 20 tys. euro.

– Zapewniamy franczyzobiorcom pełne wsparcie w wielu dziedzinach prowadzonego biznesu. Bardzo duży nacisk kładziemy na promocje i marketing, cały czas odświeżamy również nasze produkty, aby były zgodne z panującymi obecnie trendami – tłumaczy Ángeles Berdejo. – Każdy franczyzobiorca przechodzi również szkolenie wstępne oraz specjalistyczne szkolenia perfumiarskie.

Liderem rynku kosmetyków w Polsce jest sieć Rossmann, która ma blisko 1 tys. sklepów. Oprócz Rossmana w naszym kraju działają też duże drogeryjne sieci franczyzowe, jak chociażby Drogeria Jawa (ponad 550 sklepów), Drogerie Polskie (blisko 500 drogerii). Z kolei szyld Laboo można znaleźć na prawie 650 sklepach i stoiskach partnerskich, a sieć Jasmin liczy ponad 200 sklepów.

(mak)

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €