Stoiska kwitną cały rok
W ubiegłym roku Golden Rose przybyło 12 nowych punktów z kosmetykami. To zasługa m.in. szybkiego zwrotu z inwestycji.
Firma Golden Rose to wyłączny dystrybutor kosmetyków Erkul Cosmetics, obecny na polskim rynku już od ponad 10 lat. - Wśród naszych marek należy wymienić: Golden Rose, Classics, Miss Selene oraz Roxanne, a oferta produktów obejmuje bardzo popularne lakiery do paznokci oraz coraz bardziej rozbudowane w kolorystyce i rodzajach kosmetyki kolorowe – mówi Ewa Pawłowska, prezes Golden Rose.
Ubiegły rok upłynął w firmie bardzo pracowicie. Sieć powiększyła się o 12 nowych sklepów i stoisk franczyzowych, dzięki czemu dziś liczy 60 placówek. Na liście ubiegłorocznych otwarć znalazły się m.in. Olsztyn, Kalisz czy Gorzów Wielkopolski. Na pierwszy kwartał tego roku Golden Rose zaplanowała otwarcia w Krakowie, Lublinie, Katowicach i Elblągu, z czego w dwóch ostatnich miastach powstaną stoiska franczyzowe. Firma rozpoczęła też proces rebrandingu. Na rynku działają już pierwsze sklepy z nowym logo, które jest bardziej uproszczone, a tym samym nowocześniejsze.
Opłata za przystąpienie do sieci Golden Rose wynosi 15 tys. zł. Na zatowarowanie stoiska franczyzobiorca musi przeznaczyć ok. 20 tys. zł, a na sprzęt niezbędny do prowadzenia tego biznesu (czytnik, terminal, drukarka fiskalna, laptop, oprogramowanie) trzeba przeznaczyć ok 5 tys. zł. Łącznie kwota inwestycji kształtuje się na poziomie 40 tys. zł.
- Zakładamy, że przy pełnym zaangażowaniu franczyzobiorcy w prowadzenie stoiska, zwrot z inwestycji jest możliwy do uzyskania już po 9 miesiącach od rozpoczęcia sprzedaży. Choć znamy też przypadki, że następuje to dużo szybciej. Nie ukrywam jednak, że wiele zależy właśnie od zaangażowania franczyzobiorcy – tłumaczy Ewa Pawłowska.
Punkty Golden Rose mieszczą się głównie w galeriach handlowych działających w miastach, w których mieszka więcej niż 60 tys. osób. Franczyzodawca udostępnia swoim partnerom za darmo w pełni wyposażone stoisko. Gwarantuje im również wsparcie marketingowe. (mak)
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


