Podział zysków
Im więcej partner Agapitu sprzeda środków czyszczących, tym większa część zysków trafi do niego, zamiast do franczyzodawcy.
Agapit, firma sprzedająca środki czyszczące oraz rozwiązania technologiczne do utrzymania czystości, szuka franczyzobiorców m.in. w województwie podkarpackim, małopolskim, łódzkim i wielkopolskim.
- Każdy z partnerów może liczyć na wyłączność na danym terenie. Oznacza to, że wszystkie zlecenia spływającego z obszaru, w którym będzie działać, trafią do niego. Gwarantujemy, że na tym terytorium nie powstanie kolejna nasza placówka – tłumaczy Piotr Dyjak, właściciel firmy.
Agapit zarządza siecią sześciu lokali - pięciu własnych i jednego partnerskiego, który w minionym roku ruszył w Lublinie. Każdego roku franczyzodawca planuje otwierać jedną lub dwie placówki. Kwota inwestycji potrzebna do rozpoczęcia współpracy wynosi minimum 100 tys. zł. Zawiera ona jednorazową opłatę licencyjną w wysokości 10 tys. zł, która zostanie przeznaczona na zakup oprogramowania i nośników reklamy. Natomiast za ok. 30 tys. zł kupimy asortyment stojący na wystawie sklepu. Trzeba też wyposażyć biuro i założyć, że przez kilka pierwszych miesięcy, zanim pozyskamy klientów, będziemy dokładać do biznesu. Lokal powinien liczyć 100-150 m2, z czego większość tej powierzchni stanowi magazyn. Franczyzobiorca na początku zatrudni minimum trzy osoby: kierowcę i magazyniera, handlowca oraz osobę do spraw administracyjnych.
Partnerzy Agapitu dzielą się zyskami ze sprzedaży produktów z centralą.
- Wysokość marży jest uzależniona od kilku czynników, m.in. wielkości sprzedaży. Przy tym najniższy udział partnera w zyskach wynosi 55 proc., a najwyższy 70 proc. Uzyskanie najwyższej stawki będzie możliwe, jeśli wypracuje ponad 50 tys. zł marży – mówi Piotr Dyjak.
Zdaniem właściciela firmy konkurencja na rynku środków czyszczących w Polsce jest bardzo duża. - Nas wyróżnia kompleksowość. Oferujemy rozwiązania higieniczne, maszyny oraz środki chemiczne. Przy tym jesteśmy producentem tych rzeczy albo wyłącznym importerem – wyjaśnia. (dp)
ZOBACZ W KATALOGU
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


