Monetia podliczy urząd skarbowy

Franczyzodawca podpisał umowę na obsługę kasową urzędów w województwie łódzkim.
Monetia, dzięki podpisaniu pod koniec stycznia tego roku kontraktowi, przejmie obsługę transakcyjną w 25 urzędach skarbowych działających na terenie województwa łódzkiego. Dodatkowo uruchomi na potrzeby Izby Skarbowej kolejne dwa punkty. Jest to pierwsza tego typu umowa w Polsce.
- Dotychczas jeszcze żadna izba skarbowa w Polsce nie korzystała w takim zakresie z outsourcingu kasowego. Powierzono nam obsługę okienek kasowych w każdym urzędzie. Cieszę się z zaufania posiadanaego wśród tak wymagających klientów - komentuje Wojciech Jóźwiak, prezes Monetii.
W efekcie zawartego kontraktu udział spółki w rynku urzędów skarbowych wzrósł do 11 proc. Łącznie z nowo przejętymi punktami Monetia obsługuje już 43 z 400 urzędów w całej Polsce. Transakcja przyniesie agencji płatniczej wzrost rocznych obrotów o 9,6 proc., do 2,85 mld zł.
- Ten kontrakt wzmacnia naszą pozycję na krajowym rynku transakcji gotówkowych. – podkreśla Wojciech Jóźwiak. – W strategii założyliśmy, że do końca roku pozyskamy dla outsourcingu kasowego 5-6 instytucji. Byliśmy ostrożni, bo pracujemy z bardzo wymagającym klientem – to urzędy państwowe, jednostki samorządu terytorialnego i banki. Tymczasem ten plan został przekroczony. Kolejnym wyzwaniem będzie konsolidacja rynku gotówkowego.
Zgodnie ze strategią Monetia rozwija outsourcing kasowy w sektorze publicznym: instytucje państwowe i samorządowe oraz w sektorze komercyjnym – zwłaszcza wśród banków, z którymi współpracuje przy obsłudze urzędów miast i gmin. Wśród pozostałych klientów jest ponad 100 spółdzielni mieszkaniowych, duże firmy i przedsiębiorstwa oferujące usługi dla ludności – zakłady energetyczne, wodociągowe, telekomy. Outsourcing kasowy zapewnia im ciągłość obsługi transakcji klientów końcowych lub interesantów przy jednoczesnym uzyskaniu pozytywnych efektów ekonomicznych i biznesowych, tj. usprawnienie części procesów i ograniczenie kosztów.
Doświadczeni partnerzy Monetii mogą skorzystać na współpracy licencjodawcy z urzędem skarbowym zyskując gotowe lokalizacje do prowadzenia biznesu. Na koszty uruchomienia punktu kasowego składają się wydatki ponoszone na wybudowanie boksu kasowego lub adaptację już istniejącego, zakup komputera i drukarki, sejfu, zabezpieczenie agencji, materiały biurowe. Nowy agent otrzymuje pełne oznakowanie nowego punktu wraz z pozostałymi materiałami marketingowymi w ramach opłaconego pakietu startowego. (dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej