Mobilnie, ale pod dachem

Dobra Kawa to nowy koncept rowerowych kawiarni. Biznes sprawdzi się w galeriach, biurowcach i na dworcach.
Mobilnych biznesów przybywa każdego roku i to nie tylko tych serwujących jedzenie typu fast food. Swoje doświadczenie w gastronomii postanowiła wykorzystać firma Let’s Enjoy, która poszukuje partnerów zainteresowanych prowadzeniem sprzedaży napojów i przekąsek z kawo-roweru. Koncept startuje pod nazwą Dobra Kawa. Mimo że na razie działa jedna kawiarnia, franczyzodawca od dawna posiada markę Po Prostu Rower oferującą dania kuchni włoskiej.
- Naszym znakiem rozpoznawalnym jest niebieski rower. W odróżnieniu od innych mobilnych kawiarni nasz model nie posiada drewnianych elementów, które chociaż wyglądają estetycznie podwyższają cenę roweru. Proponujemy biznes, w który trzeba zainwestować 25 tys. zł. To kwota, którą nawet jeśli nie dysponujemy, z łatwością możemy otrzymać w ramach kredytu – mówi Jakub Romańczuk, właściciel Let’s Enjoy.
Oprócz stosunkowo niskiej kwoty inwestycji franczyzodawca zapewnia, że równie niskie są bieżące koszty. To zasługa prowadzenia działalności w zamkniętym pomieszczeniu ze stałym dostępem do prądu. Niewielka powierzchnia, którą zajmuje rower (5 m2), wiąże się z niewysokim czynszem. Let’s Enjoy posiada już lokalizacje, do których mogą wejść partnerzy. Najlepiej sprawdzają się, oprócz centrów handlowych, dworce i biurowce. Krakowska firma gwarantuje dostawy półproduktów w każdej części Polski.
- Wypieki przygotowane przez piekarza, z którym współpracujemy, wysyłamy wieczorem kurierem, a kilkanaście godzin później trafiają do klienta. Zanim franczyzobiorca rozpocznie działalność oceniamy potencjał zaproponowanej lokalizacji. Niewielka galeria z supermarketem może okazać się niewystarczająca. Lepiej sprawdzają się duże obiekty, gdzie rower Dobra Kawa może stanąć w dużej odległości od stacjonarnej kawiarni – twierdzi Jakub Romańczuk.
Miejsce ustawienia roweru można zmieniać codziennie, trzeba jednak pamiętać o dostępie do prądu oraz zobowiązaniach wobec zarządcy obiektu. Ten nie zgodzi się na nagłe przenosiny z jednej części galerii do drugiej.
Dodatkowo Let’sEnjoy zajmuje się organizacją imprez i szkoleniami – począwszy od szkoleń baristycznych, przez barmańskie, po kelnerskie i menedżerskie. Biorą w nich udział także przyszli franczyzobiorcy firmy. Inwestycja w rower Dobra Kawa wynosi 25 lub 35 tys. zł w zależności od tego, czy przedsiębiorca zdecyduje się na zakup ekspresu do kawy czy na jego wypożyczenie. Franczyzodawca szuka partnerów zarówno wśród młodych osób, które dopiero zaczynają przygodę z biznesem, jak i wśród inwestorów gotowych na zakup kilku rowerów.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...