Kup i pobaw się
Tak w skrócie można opisać sklep Kreatywne Maluchy. Biznes sprawdza się na wyspie w centrum handlowym.
Działalność związana ze sprzedażą produktów dziecięcych jest o tyle trudna, że trzeba trafić nie tylko w gusta klientów – dzieci, ale także ich opiekunów. Pomysłodawca konceptu Kreatywne Maluchy twierdzi, że jemu się to udało. Potwierdzeniem są trzy punkty własne oraz trzy franczyzowe. Sklep łączy w sobie miejsce sprzedaży i jednocześnie zabawy.
- Pomysł narodził się na targach dziecięcych. Zobaczyliśmy jak rodzice reagują na stoisko, które oferuje zabawę wystawionymi produktami. Prace stworzone z PlayMais, czyli kreatywnego materiału wygladającego jak chrupek, dzieci mogły zabrać do domu. To był dobry pomysł na promocję naszego stoiska, które wyróżniało się od innych statystycznych stoisk – wspomina Marcin Skwarek, właściciel Kreatywnych Maluchów.
Pierwsza wyspa Kreatywnych Maluchów powstała w 2014 roku w Centrum Handlowym Fashion House w Sosnowcu. Kilkanaście dni później ruszył punkt w Gemini Park w Bielsku-Białej. Kolejne centra handlowe, w których działają już franczyzobiorcy to Silesia w Katowicach, Zakopianka w Krakowie i Karolinka w Opolu. Pierwsze otwarcie tego roku miało miejsce w Gliwicach. Do końca roku ma powstać jeszcze pięć wysp.
- Najatrakcyjniejsze są miejsca przy restauracjach. Dobrze, jeśli jest to pojedyncza wyspa, a nie jedna z wielu ustawiona ciągiem - wyjaśnia Marcin Skwarek.
W prowadzeniu punktu sprawdzi się zarówno osoba z doświadczeniem handlowym, jak i pedagogicznym. Inwestcja w biznes wynosi 24 tys. zł. Blisko połowę tej kwoty trzeba przeznaczyć na zakup mebli, a drugą część na zatowarowanie.
- Dobrze byłoby połączyć doświadczenie pedagogiczne z żyłką handlową, ale ważniejsze jest to drugie. Dzieci naturalnie wiedzą jak bawić się naszymi zabawkami, a rodzice doceniają dobrą prezentację stoiska - mówi franczyzodawca.
Zabawy organizowane na stoisku dla kilku osób nie wiążą się z koniecznością kontaktu z zarządcą dentrum handlowego. Jednak większe wydarzenia owszem.
- Wyspa przygotowana jest na mały event w połowie. Jeśli chcemy zrobić, aby wzięło w nim udział więcej dzieci, zgłaszamy kierownictwu centrum chęć zwiększenie liczby stolików. Dla dzieci przygotowane są materiały do zabawy PlayMais, czyli nożyk, ściereczka, tekturka oraz pianki kukurydziane, a w kuwetach piasek kinetyczny, pucholina i piaskolina. Prezentujemy także inne nietypowe produkty do zabawy, jak sprytna plastelina, kulkolinda czy aksamitny piasek - wylicza Marcin Skwarek.
ZOBACZ W KATALOGU
Abakus Europe arytmetyka mentalna
AMAkids Polska
Brazilian Soccer Schools
Dzikie Pląsy
EarlyMath
Early Stage
Edu3Dkacja
Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego
Galileusz
Giganci Programowania
IQ UP!
KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci
Lala English
La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego
MałyInżynier.pl
Maple Bear
MathRiders Polska
Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat
Restart - warsztaty malarskie
SmartyKids
Socatots
Speaky Frog
Stemchik
Szkoła Pamięci SPW
Verbatoria
Young Engineers
Brands from the same sector
Franchise name
Sports articles
Franchise name
Partnership
Franchise name
Master licenses
Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...