Agencja sprzeda i doradzi

W roli franczyzobiorców Punktu Reklamy najlepiej sprawdzą się osoby z doświadczeniem w marketingu internetowym.
Punkt Reklam to firma oferująca produkty i usługi reklamowe dla przedsiębiorców - nie tylko ulotki, wizytówki, czy bilboardy, ale także zajmująca się promocją w internecie.
- Jesteśmy w stanie kompleksowo obsłużyć przedsiębiorstwa pod względem marketingowym i wizerunkowym, ale także doradzić, jaka forma promocji będzie najbardziej optymalna – zapewnia Mikołaj Masiak, właściciel Punktu Reklam.
Firma istnieje od kilkunastu lat, ale dopiero rok temu rozpoczęła rozwój we franczyzie.
- Od tego czasu pozyskaliśmy ośmiu franczyzobiorców, lada chwila podpiszemy dwie kolejne umowy. W tym roku planujemy pozyskać jeszcze przynajmniej dziesięciu partnerów – deklaruje Mikołaj Masiak. - Koncentrujemy się na miastach liczących ok. 30 tys. mieszkańców. Istnieje tu wyraźny deficyt usług reklamowych. W dużych miastach jest zbyt tłoczno. Nie jest to jednak regułą - najnowszy punkt, który się otworzył działa na przykład w Szczecinie.
Inwestor powinien dysponować lokalem o powierzchni minimum 30 m2 z dużą witryną. Wstępna opłata licencyjna wynosi 5 tys. zł, a w trakcie współpracy franczyzobiorców obowiązuje miesięczna opłata za utrzymanie systemu informatycznego w wysokości 500 zł. Franczyzodawca gwarantuje wyłączność terytorialną.
- Zależy ona od tego, w jak dużym mieście działa przedsiębiorca, na przykład lęborski punkt ma wyłączność na Lębork i okolice. W przypadku Warszawy partner otrzyma wyłączność na dzielnicę – tłumaczy Mikołaj Masiak.
Właściciel od swoich partnerów wymaga także odpowiedniej wiedzy, którą nabędą w czasie szkoleń organizowanych przez centralę. Jest ona niezbędna, ponieważ franczyzobiorcy nie tylko powinni się orientować w oferowanych przez firmę możliwościach reklamowych, ale także umieć doradzić klientowi, które z rozwiązań mogą być dla niego najbardziej korzystne.
- Szkolenie obejmuje też obsługę nowoczesnego systemu informatycznego. Dzięki niemu zamawianie oraz wycena produktów i usług odbywają się bardzo sprawnie i szybko. W zasadzie wszystko można zrobić od ręki, a do tego w pełni kontrolować zamówienie i etapy jego realizacji – mówi przedsiębiorca.
Franczyzobiorcami Punktu Reklam są przedsiębiorcy w różnym wieku, przeważnie z doświadczeniem, choć nie zawsze w branży reklamowej. Najszybciej odnajdują się jednak młodzi ludzie, którym rozwiązania marketingowe związane z rozwojem nowych technologii są nieco bliższe. A trzeba pamiętać, że rola nowoczesnych rozwiazań marketingowych z roku na rok rośnie. Z badania IAB AdEx realizowanego przez PwC wynika, że w I półroczu 2014 roku na marketing online firmy wydały 1,25 mld zł. To o 5,7 proc. niż w analogicznym okresie 2013 roku.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej