W Lublinie powieje chłodem

Lubelscy fani mrożonych jogurtów zyskali nowy gastronomiczny przystanek. Redberry otwiera się w Tarasach Zamkowych.
Redberry to obecnie 10 lokali gastronomicznych z mrożonymi jogurtami. Ostatni, otwarty w połowie lutego w centrum handlowym w Tarasach Zamkowych, to jednocześnie drugi lokal w stolicy województwa lubelskiego. Oznacza też kontynuację strategii rozwoju sieci – do tej pory punkty Redberry otwierane były głównie w dużych centrach handlowych, jak warszawskie Złote Tarasy, Arkadia, Blue City czy wrocławska Magnolia. Nowootwarta Galeria Tarasy Zamkowe znajduje się w centrum Lublina. Na powierzchni 38 tys. m2 ma pomieścić docelowo 150 sklepów, kawiarni i restauracji oraz lokali handlowo-usługowych i rozrywkowych. Więcej informacji o tym, jakie marki pojawiły się w Tarasach Zamkowych można znaleźć w artykule na portalu lokalnabiznes.pl
Jogurteria otwarta została przez franczyzobiorcę, dla którego jest to debiut w branży gastronomicznej. Do zakupu licencji franczyzowej miały przekonać go wyniki finansowe franczyzodawcy, a także to, że oferta Redberry wpisuje się w trend zdrowego żywienia i stylu życia fit, które to cieszą się coraz większą popularnością wśród klientów.
- Inwestycja zamknęła się w kwocie 170 tys. zł. Lokalizacja została zasugerowana przez Redberry, wszystkie formalności zostały przez nas przygotowane, tak naprawdę franczyzobiorca został zaangażowany już w trakcie działań przygotowujących lokal do otwarcia – tłumaczą przedstawiciele sieci.
Pomysł na mrożone jogurty przywędrował do Europy ze Stanów Zjednoczonych, gdzie został opracowany jeszcze w latach 70. Pierwsze próby wprowadzenia tego deseru do Polski podjęła sieć Yogen Fruz ponad dekadę temu. Zakończyły się one fiaskiem, mimo że już wtedy marka była dostępna w sieci ponad tysiąca placówek na ponad 20 krajach świata. Dziś Yogen Fruz po raz kolejny stara się znaleźć swoje miejsce na naszym rynku gastronomicznym, ale ma liczną konkurencję. Oprócz Redberry i Yogen Fruz o względy klientów walczą m.in. takie sieci, jak Feel the Chill, Loveyo czy Yogoland. A polski konsument, choć nowościom ufa niechętnie, zaczyna się przekonywać.
- Polacy coraz chętniej sięgają po mrożone jogurty niezależnie od pory roku. Ludzie poszukują zdrowych i smacznych alternatyw dla fast foodów i ciężkich dań. W cenie jest jakość, wartość odżywcza, wyjątkowy smak i oryginalność - twierdzi Ron Melchet, właściciel Redberry.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...