Co powie mama?
Zdanie rodziców jest najważniejsze - zarówno dla dzieci, jak i dla właścicieli prywatnych szkół. Pamięta o tym partner szkoły 2plus2.
Matury już za dwa miesiące, ale kursy przedmaturalne, przede wszystkim zajęcia z matematyki, przeżywają właśnie oblężenie. Odczuwa to także Adam Okoń, franczyzobiorca Szkoły Matematyki 2plus2. Współpracę z siecią rozpoczął w listopadzie zeszłego roku, a w marcu tego roku rozpoczął także zajęcia w ramach Akademii Cyfrowej.
- Fatalne wyniki zeszłorocznej matury przekładają się na większe zainteresowanie prywatną edukacją – mówi Adam Okoń. – Obecnie lekcje w mojej szkole pobiera już 30 osób, od uczniów czwartej klasy szkoły podstawowej po klasy maturalne. Zajęcia odbywają się głównie popołudniami i wieczorami.
Przedsiębiorca już wcześniej miał doświadczenie w biznesie edukacyjnym, ponieważ od czterech lat prowadził kursy pamięciowe oraz szybkiego czytania. Jego szkole nie zaszkodził fakt, że ruszyła ponad dwa miesiące po rozpoczęciu roku szkolnego. Z jednej strony zaletą tego rozwiązania były zgłoszenia od rodziców, którzy dopiero po pewnym czasie zdali sobie sprawę, że ich pociechy nie nadążają z programem. Jednak z drugiej strony uczniowie mieli już zaplanowane dodatkowe zajęcia pozaszkolne na cały semestr. Dlatego szkoła Adama Okonia działa także w weekend
- Rozważałem współpracę z kilkoma sieciami szkół, ale do 2plus2 przekonały mnie opinie innych franczyzobiorców oraz oferowane wsparcie, które otrzymuję nie tylko od centrali, ale także od innych właścicieli szkół. Służy do tego internetowa platforma wymiany informacji. Dzięki niej dowiedziałem się, gdzie i jak najlepiej reklamować szkołę, ile wydrukować ulotek i wizytówek, gdzie opublikować reklamę w postaci artykułu sponsorowanego – wyjaśnia franczyzobiorca.
Mimo że Adam Okoń zatrudnia nauczycieli, stara się osobiście pojawiać na wybranych zajęciach. Raz w miesiącu rodzice otrzymują ankietę, w której znajduje się zakres przerobionego przez ucznia materiału. Właściciel szkoły dzwoni także do rodziców, aby spytać o postępy w nauce i prosi ich o sugestie.
- Decyzję o posłaniu dziecka na dodatkowe lekcje podejmują rodzice, a w 80 proc mamy, dlatego tak ważny jest z nimi kontakt – dodaje Marcin Kruszyński, przedstawiciel franczyzodawcy.
ZOBACZ W KATALOGU
Abakus Europe arytmetyka mentalna
AMAkids Polska
Brazilian Soccer Schools
Dzikie Pląsy
EarlyMath
Early Stage
Edu3Dkacja
Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego
Galileusz
Giganci Programowania
IQ UP!
KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci
Lala English
La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego
MałyInżynier.pl
Maple Bear
MathRiders Polska
Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat
Restart - warsztaty malarskie
SmartyKids
Socatots
Speaky Frog
Stemchik
Szkoła Pamięci SPW
Verbatoria
Young Engineers
Brands from the same sector
Franchise name
Sports articles
Franchise name
Partnership
Franchise name
Master licenses
Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...