Mobilna kosmetyczka

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W ostatnich latach gabinety kosmetyczne przeżywały trudne chwile. Wiele lokali zniknęło z rynku. Przyczyniły się do tego m.in. portale zakupów grupowych, które przyzwyczaiły klientów do wysokich zniżek i spowodowały dewaluację wielu usług. Widać jednak, że branża kosmetyczna powoli podnosi się z kolan. Pod koniec minionego roku franczyzowe firmy kosmetyczne częściej informowały o nowych otwarciach. Poprawę na rynku zauważa także Abacosun, firma wyposażająca gabinety kosmetyczne.
- W ostatnim czasie notujemy większe zainteresowanie naszą ofertą franczyzową – przekonuje Magdalena Senderska, dyrektor handlowy firmy.

Abacosun współpracę franczyzową proponuje od ok. 2 lat. Do tej pory uruchomił we franczyzie  kilkanaście gabinetów, a z kilkoma kolejnymi współpracuje.
- Dla potencjalnych partnerów mamy pięć różnych propozycji współpracy i opracowujemy kolejne – zapewnia Magdalena Senderska.

Partnerzy Abacosun mogą na minimalnej powierzchni 35 m2 otworzyć salon urody - gabinetem kosmetyczny z recepcją. W zależności od tego, czy właściciel lokalu zdecyduje się na pielęgnację twarzy (prasujemy zmarszczki), czy ciała (prasujemy cellulit), czy jedno i drugie, cena pakietu franczyzowego będzie kosztować od 37 do 64 tys. zł. To wystarczająca kwota na wyposażenie gabinetu w niezbędny sprzęt. Firma zapewnia unikatowe, chronione patentami urządzenia. Ich sprzedaż jest głównym źródłem dochodu Abacosun. Ci, którzy owierają salony urody, oprócz zakupu sprzętu w ramach pakietu franczyzowego, powinni także co miesiąc nabywać kosmetyki Abacosun do pielęgnacji twarzy i ciała o wartości minimum 350 zł. Poza tym nie obowiązują ich żadne inne opłaty.

Inny format biznesu to instytuty urody. - W przypadku salonów oferujemy gotowe pakiety, natomiast instytuty urody opierają się na indywidualnej koncepcji, którą opracujemy z każdym zainteresowanym. Przy tym inwestycja będzie już wyższa i zaczyna się od 200 tys. zł. Lokal powinien liczyć co najmniej 80 m2. Do tego właściciele instytutów urody zobowiązani są do miesięcznej opłaty franczyzowej w wysokości 350 zł od jednej kabiny zabiegowej. Opłata nie może jednak przekroczyć 1100 zł – tłumaczy Magdalena Senderska.

Ostatnia propozycja to mobilna kosmetyczka. Pakiet urządzeń z walizką kosztuje ok. 14 tys. zł i wiąże się tylko z obowiązkiem zaopatrywania się w kosmetyki Abacosun.
- To jednak nieco trudniejsze zadanie, ponieważ taka kosmetyczka musi sama dojeżdżać do klientów i odpowiednio zadbać o swoją promocję – mówi Magdalena Senderska.

Abasocun nie precyzuje wymagań dotyczących lokalizacji gabinetów kosmetycznych, bez względu na to, o którą formę współpracy chodzi.
- Najlepiej jednak, żeby nie były to centra dużych miast, ponieważ kobiety nie lubią pokazywać się w tłumie zaraz po zabiegach – mówi Magdalena Senderska. Dodaje, że nie jest jednak to jednak warunek konieczny.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €