Telepizza kusi franczyzobiorców

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sieć Telepizzy liczy 30 lokali własnych i 85 prowadzonych przez franczyzobiorców. Zarząd firmy zdecydował o dalszej ekspansji formatu franczyzowego, zwłaszcza w średnich miastach liczących powyżej 40 tys. mieszkańców. Stąd nowa oferta dla kandydatów na franczyzobiorców. Franczyza Telepizzy – zdaniem zarządu firmy – jest przyjazna dla kieszeni inwestora, w dodatku nowy partner wcale nie musi mieć doświadczenia w gastronomii.

- Wśród potencjalnych inwestorów jesteśmy postrzegani jako marka międzynarodowa – mówi Leszek Nowak, menedżer  ds. franczyzy w Telepizza Poland. - To  dobrze, bo znana marka dodaje nam prestiżu, ale z drugiej strony może tworzyć wrażenie pewnej sztywności reguł w procesie rekrutacji. Tymczasem właśnie uelastyczniliśmy warunki współpracy i jesteśmy gotowi niektóre z nich negocjować. Myślę, że oferta, którą w szczegółach będę prezentować na spotkaniach z kandydatami, pozwoli nam otworzyć kilka kolejnych  pizzerii do końca roku.

To nie koniec zmian w Telepizzy. Zmienia się też sama strategia marki, Telepizza ma teraz być nie tylko pizzerią na telefon, ale też restauracją, w której wnętrzach będzie miło spędzić popołudnie. Kolejne pizzerie będą zmieniać swój wygląd. Dzięki nowoczesnemu projektowi architektonicznemu lokal zyska atrakcyjny wystrój – zachęcający do posiedzenia i zjedzania pizzy na miejscu.

Author
Magdalena Kurda
doradca we franczyzie

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €