Pośrednik zarabia na kredytach i ubezpieczeniach

WGN Nieruchomości nadrabia zaległości w otwarciach na wschodzie Polski. Sprzedaż i wynajem to tylko część oferty firmy.
W tym roku Grupa WGN obchodzi 25 lat swojej działalności na rynku. Założycielem firmy jest Leszek Michniak, który w branży działa od 1975 roku. Jest architektem, licencjonowanym pośrednikiem, analitykiem rynku i doradcą. Klientów w całej Polsce obsługuje ponad pół tysiąca agentów.
- W ciągu pierwszego kwartału tego roku, do Grupy WGN przystąpiło 8 nowych franczyzobiorców. W kolejnym kwartale ma ich być 10, zarówno w dużych, jak i średnich miastach. Naszym założeniem jest równomiernie rozmieszczenie biur w całym kraju tak, aby każdy klient, niezależnie od swojego miejsca zamieszkania, miał możliwość skorzystania z usług Grupy WGN - mówi Leszek Michniak.
WGN systematycznie rozszerza pakiet usług, które partnerzy mogą oferować. Wśród nich znajudje się przede wszystkim pośrednictwo w obrocie nieruchomościami (WGN Nieruchomości), a także doradztwo kredytowe (WGN Kredyty), pomoc dla klienta w wykończeniu zakupionej nieruchomości, w tym nieruchomości luksusowych (WGN Aranżacje pod klucz). Dodatkowe usługi to ustalenie szacunkowej ceny nieruchomości, pośrednictwo ubezpieczeniowe, pośrednictwo w sprzedaży projektów, pomoc w przygotowaniu mieszkania do sprzedaży, czyli home staging.
- Najwięcej przedstawicieli mamy na Śląsku, natomiast najmniej na wschodniej kraju. Te, które już się tam znajdują, w tym w Białymstoku, Suwałkach czy Rzeszowie funkcjonują bardzo dobrze osiągając wysokie przychody, a niedawno ruszył punkt w Lublinie. W WGN mamy także wielu partnerów prowadzących po dwa biura WGN w tym samym mieście lub w najbliższym regionie. Franczyzobiorca z Bolesławca posiada dwa biura w tym mieście, z Gdyni posiada tazkę oddział w Gdańsku, z Krakowa w Sosnowcu, a ze Szczecina w Mielnie - wylicza prezes.
WGN biznes na licencji sprzedaje już od końca lat 90. Pochodząca z Wrocławia firma zawiera umowę franczyzową z przedsiębiorcą na czas nieokreślony z 4-miesięcznym okresem wypowiedzenia. Franczyzodawca pobiera stałą opłatę miesięczną, niezależną od obrotu biura, która wynosi 105 euro w przypadku miast poniżej 20 tys. mieszkańców lub 145 euro w pozostałych miastach. Do tego dochodzi opłata marketingowa w wysokości 320 zł. Opłaty wnoszone są po trzech miesiącach od rozpoczęcia działalności.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej