Pako Lorente zwiera szeregi

Firma otwiera coraz więcej sklepów własnych i franczyzowych z męską odzieżą, dlatego zwiększa zespół pracowników.
W ofercie Pako Lorente znajdują się zarówno klasyczne ubrania dla mężczyzn - koszule, garnitury i marynarki oraz odzież casualowa. W salonie dostępny jest również szeroki wybór dodatków i akcesoriów dla mężczyzn. Ostatni z uruchomionych sklepów znajduje się w tarnowskim centrum handlowym Gemini Park.. Po ponad czterech latach funkcjonowania galerii, obiekt przechodzi rekomercjalizację, która ma na celu stworzenie najsilniejszej w regionie oferty modowo-usługowej dla całej rodziny.
– Otwarcie salonu firmowego Pako Lorente oznacza wzmocnienie naszej oferty w segmencie mody męskiej. Cieszy nas fakt, że zaufała nam firma o polskim rodowodzie - młoda, ale już o ugruntowanej pozycji. Obecność takiej marki to kolejny krok w naszej nowej strategii, która ma na celu stworzenie najsilniejszej oferty modowej w regionie, złożonej w większości z marek ze średniej półki cenowej – mówi Zbigniew Nowak, dyrektor Centrum Handlowego Gemini Park Tarnów.
Na 2015 rok Pako Lorente zaplanowało otwarcie 20-25 punktów, w tym połowa na licencji. Strategia firmy zakłada pozyskanie lokalizacji w centrach handlowych oraz przy głównych ulicach handlowych w miastach liczących minimum 30 tys. mieszkańców. Franczyzodawca poszukuje lokali o powierzchni od 80 do 120 m2. Minimalny wkład własny wynosi 50 tys. zł. Większa liczba sklepów wiąże się z koniecznością zwiększenia zespołu pracowników.
- Doszliśmy do wniosku, że potrzebujemy większego zespołu, który przejmie część obowiązków moich i mojego wspólnika. I tak powiększyliśmy zespół o kilkadziesiąt nowych osób, które zajmą się rozwojem własnych sklepów, a także franczyzy, platformą internetową, w tym sklepu online, marketingiem i pozycjonowaniem naszej marki - wylicza Rafał Chrapkowicz, prezes Pako Lorente, w rozmowie z Shopping Center Poland. - W 2014 roku udało nam się uporządkować sposób zarządzania, ustaliliśmy także kierunki biznesowych działań i podjęliśmy decyzję, że rozwój będzie się odbywał dwutorowo. Chcemy skupić się na inwestowaniu zarówno w sklepy własne, jak i ekspansję za pomocą systemu franczyzowego.
Firma nie zamyka się wyłącznie na Polski rynek. Partnerzy Pako Lorente prowadzą już trzy sklepy na Słowacji, wkrótce planuje wejść na czeski rynek. Franczyzodawca nie zawsze jednak ma szczęście do partnerów. Jak sam podaje, pięć sklepów prowadzonych przez franczyzobiorców zostało zamkniętych z powodu złego zarządzania i braku rentowności. Firma przejęła biznes w tych lokalizacjach i prowadzi dalej, ale już jako punkty własne.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej