Asortyment na wyłączność

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Co o branży powinna wiedzieć osoba, która chce zarabiać na handlu kosmetykami fryzjerskimi?
Przede wszystkim musi zdać sobie sprawię, że jest to bardzo konkurencyjna branża. Większość kosmetyków fryzjerskich różnych marek można kupić wszędzie: w internecie, w drogeriach, hipermarketach, nawet na bazarach. Wszyscy mają tę samą ofertę, chcą być konkurencyjni, czyli tańsi, co powoduje, że marże dramatycznie się obniżają. Tymczasem my stawiamy na marki profesjonalne, które są dostępne wyłącznie w salonach fryzjerskich i rekomendowane przez profesjonalistów. Dlatego marki z oferty EKF24 są dostępne tylko w naszej sieci dystrybucji. Klienci mają pewność, że nie można kupić tych produktów gdzie indziej, po zaniżonej cenie.

Czym różnicie się od konkurencji?
Naszym wyróżnikiem są przede wszystkim marki. To Glynt, Ghd oraz Sojourn. Produkty Sojourn sprowadzamy ze Stanów Zjednoczonych i jesteśmy ich jedynym dystrybutorem na Europę. Markę Sojourn można kupić też w sklepie internetowym, ale jest to przez nas ściśle kontrolowane. Podane tam ceny są cenami detalicznymi i tyle właśnie powinien kosztować produkt także w salonie fryzjerskim, po doliczeniu marży. Tylko że w salonie klient nie zapłaci już za wysyłkę. Natomiast marka Glynt – to nasza linia wiodąca i tutaj skupiamy się tylko na salonach fryzjerskich. Jest dostępna w sklepie internetowym, jednak nie dla klientów detalicznych, ale właśnie dla salonów fryzjerskich, które mogą ją zamówić on line. Poza profesjonalną ofertą starannie budujemy naszą sieć franczyzową. Zapewniamy wyłączność regionalną, co oznacza, że w każdym województwie będzie nas reprezentować tylko jeden franczyzobiorca. W tej chwili funkcjonują dwa oddziały franczyzowe, w województwie mazowieckim i śląskim. W czterech innych regionach mamy oddziały własne, które w każdej chwili są gotowe do przejęcia przez partnerów. W przypadku tworzenia oddziału od podstaw, franczyzobiorca musi dysponować biurem i magazynem. W jego gestii jest też budowa sieci doradców handlowych, zajmujących się bezpośrednio sprzedażą kosmetyków do salonów fryzjerskich. Dlatego powinien znać się na zarządzaniu ludźmi.

Jakie korzyści z przystąpienia do sieci ma franczyzobiorca EKF24?
Gwarantujemy stałą marżę oraz wyłączność terytorialną. Nasz franczyzobiorca nie musi martwić się, że w jego regionie pojawi się konkurencja, która będzie bez jego wiedzy i zgody sprzedawać nasze produkty. Osoba, która zdecyduje się na współpracę z nami zostanie przedszkolna z technik sprzedaży i sposobów dotarcia do klientów oraz zapozna się też z naszymi produktami. Franczyzobiorcy EKF24 oraz zatrudnieni przez nich doradcy handlowi muszę mieć obszerną wiedzę o produktach, którymi handlują, aby umieć dobrać klientom najodpowiedniejszy dla nich kosmetyk. Ale to my jesteśmy od tego, aby im przekazać całe know-how.

Rozmawiała Monika Wojniak-Żyłowska

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €