Angielski, gdzie zechcesz
Na próżno szukać tradycyjnych szkół językowych marki Mobile English. Lektorzy szkolą kursantów w ich domach, biurach a nawet w kawiarniach.
Oferta szkoleń językowych kierowana jest do klientów indywidualnych, firm oraz instytucji. Franczyzobiorca nie musi prowadzić biura, lekcje odbywają się w miejscu wskazanym przez klienta w godzinach od 7 do 22. Koszt przystąpienia do sieci to wydatek co najmniej 10 tys. zł.
Ostatnio franczyzodawca przeprowadził porządki w sieci i zrezygnował ze współpracy z kilkoma franczyzobiorcami.
– Usługi świadczone przez naszych partnerów były na zbyt niskim poziomie. Problemem byli ci, którzy przed rozpocząciem współpracy z nami nie mieli doświadczenia w branży edukacyjnej ani kierunkowego wykształcenia – mówi Jakub Midel, dyrektor ds. rozwoju sieci Mobile English.
– Dla klienta i dla nas liczy się przede wszystkim wysoka jakość usług, dlatego dziś podejmujemy współpracę tylko z osobami, które mają wykształcenie lingwistyczne i mogą samodzielnie prowadzić lekcje lub zatrudnią zaufanych pracowników, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje.
W tym biznesie liczy się nie tylko doświadczenie, lecz także chęci i nakład pracy własnej.
– Przykładem dobrze rozwijającej się szkoły jest nasza placówka w Chojnicach. Mała miejscowość, niewielka liczba potencjalnych klientów i duży sukces. Dlaczego? Bo franczyzobiorca włożył w rozwój biznesu ogromny wysiłek. Dlatego nie zamykamy się na współpracę z franczyzobiorcami z mniejszych miejscowości – podkreśla dyrektor ds. rozwoju w Mobile English.
A co o współpracy z franczyzodawcą twierdzą jej franczyzobiorcy?
– Zdecydowałałam się na przyłączenie do sieci Mobile English we wrześniu 2008 roku z kilku powodów. Po pierwsze bardzo spodobał mi się przemyślany sposób, w jaki firma prowadzi zajęcia z angielskiego i obsługuje słuchaczy. Po drugie otworzenie własnego oddziału nie wiązało się z dużymi kosztami, ponieważ nie ma konieczności wynajmowania pomieszczeń na zajęcia. A po trzecie nie potrzebowałam kilkuletniego doświadczenia w prowadzeniu działalności, ponieważ centrala zawsze służy pomocą jeśli tylko pojawią się jakieś wątpliwości – mówi Justyna Dadok, franczyzobiorczyni Mobile English z Bielsko-Białej.
– Samo uruchomienie oddziału nie trwało długo. Najważniejsze było uzyskanie zaświadczenia z odpowiedniego urzędu oraz numeru REGON a to była kwestia około dwόch tygodni. Później bardzo ważna była kampania reklamowa, bo w Bielsku-Białej trudno jest trafić do potencjalnych słuchaczy. Na pierwsze telefony od zainteresowanych nauką języka angielskiego nie musiałam jednak długo czekać. Mój oddział został otwarty 1 września, a pierwsze kursy ruszyłu zaledwie dwa tygodnie później – dodaje.
Obecnie firma szuka osób zainteresowanych współpracą m.in.: w Szczecinie, Zielonej Górze, Opolu, Olsztynie, Białymstoku, Kielcach i Lublinie.
ZOBACZ W KATALOGU
Abakus Europe arytmetyka mentalna
AMAkids Polska
Brazilian Soccer Schools
Dzikie Pląsy
EarlyMath
Early Stage
Edu3Dkacja
Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego
Galileusz
Giganci Programowania
IQ UP!
KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci
Lala English
La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego
MałyInżynier.pl
Maple Bear
MathRiders Polska
Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat
Restart - warsztaty malarskie
SmartyKids
Socatots
Speaky Frog
Stemchik
Szkoła Pamięci SPW
Verbatoria
Young Engineers
Brands from the same sector
Franchise name
Sports articles
Franchise name
Partnership
Franchise name
Master licenses
Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...