Będzie franczyza na food trucki?

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Popularność food trucków wśród firm dostarczających jedzenie wprost do klienta rośnie od kilku sezonów. Klienci chętnie kupują produkty gastronomiczne z aut na imprezach plenerowych i w kurortach wypoczynkowych. Telepizza chce skorzystać z nowego trendu wśród osób, które aktywnie spędzają czas i lubią jeść poza domem.

Od 2014 roku przeprowadzamy rebranding – wprowadziliśmy nowy logotyp, zmieniliśmy wystrój lokali, a teraz przyszedł czas na realizację nowego pomysłu, czyli sprzedaż z food trucków. Chcemy być jak najbliżej naszych klientów, a food trucki jeszcze bardziej to ułatwiają, zwłaszcza, że od 20 lat bierzemy udział w różnych imprezach plenerowych – koncertach, eventach, piknikach, festiwalach itp. Pierwszy nasz food truck rozpoczął sprzedaż w połowie kwietnia, pozostałe trzy wyruszyły w Polskę w połowie maja – mówi Iwona Olbryś, dyrektor generalna Telepizza Poland.    

Samochody hiszpańskiej marki będą rozstawione w najbardziej popularnych miejscach plenerowych, na eventach oraz festiwalach. W ofercie food trucków będą wybrane rodzaje pizzy, dostępne również w stacjonarnych pizzeriach Telepizzy. Czas oczekiwania na posiłek ma być maksymalnie skrócony.

– Zależy nam na szybkiej i płynnej obsłudze, zachowując przy tym najwyższą jakość produktu. Ma to być główna cecha charakterystyczna dla naszych food trucków – mówi Iwona Olbryś.

Na razie wszystkie food trucki Telepizzy są własnością centrali. Niewykluczone, że w przyszłości do projektu zostaną włączeni franczyzobiorcy.

Author
Magdalena Kurda
doradca we franczyzie

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €