Telefon z energią i ubezpieczeniem
Partnerzy Play mogą łączyć sprzedaż oferty operatora z innymi usługami. Dotyczy to punktów stacjonarnych oraz mobilnych doradców.
Pięć lat temu operator telefonii komórkowej Play przekroczył liczbę pięciu milionów klientów. Dzisiaj firma posiada ich ok. 12,5 miliona. To zasługa rozbudowanej sieci punktów sprzedaży oraz mobilnych doradców. Właśnie w dwóch modelach współpracy mogą działać partnerzy Play – SIS (shop in shop) oraz D2D (door to door). Pierwszy z nich to nic innego jak możliwość poszerzenia dotychczas prowadzonej działalności. Warunkiem jest dysponowanie powierzchnią minimum 6 m2, na której staną meble i witryny wskazane przez operatora. Nie ma wymogu zastosowania pełnej wizualizacji Play, jak jest to w przypadku salonów własnych. Oferta jednak wszędzie jest taka sama.
– Najlepiej sprawdza się łączenie oferty Play ze sprzedażą usług finansowych, ubezpieczeniowymi oraz z pośrednictwem w sprzedaży energii. Klient może w jednym miejscu załatwić kilka spraw, a przedsiębiorca zdywersyfikuje swój biznes i korzysta ze sprzedaży łączonej. Takie połączenie nie byłoby już możliwe w przypadku placówek bankowych ze względu na surowe wymogi central banków – wyjaśnia Dariusz Szostek, kierownik ds. sprzedaży bezpośredniej Play P4.
Model współpracy SIS skierowany jest jednak do miast liczących do 20 tys. mieszkańców. Firma unika sąsiedztwa własnych placówek, ale konkurencja jest już mile widziana. Z kolei doradcy mobilni działający w systemie D2D nie muszą inwestować w wyposażenie lokalu, ponieważ sprzedaż prowadzą w terenie. Umawiają się z klientami na spotkania, a do swojej pracy potrzebują samochodu i laptopa. W tym przypadku także sprawdza się synergia biznesów, czyli oferowaniu kilku usług klientom indywidualnym i firmom. Doradca mobilny nie musi inwestować w zakup telefonów komórkowych. Te zamawia dopiero na życzenie klienta.
– Wśród mobilnych doradców zdarzają się zarówno młodzi przedsiębiorcy, jak i starsi z większym doświadczeniem biznesowym. Nikt już nie kojarzy takiej formy sprzedaży z popularną 10-15 lat temu akwizycją. Tzw. akwizytorzy psuli rynek, bo ich celem było wyłącznie zamknięcie transakcji. Tymczasem dzisiaj doradcy opiekują się klientem i są do jego dyspozycji przez okrągły rok. Są nie tylko sprzedawcami, ale także ekspertami – znają ofertę, produkty oraz techniczny aspekt obsługi telefonów – wylicza Dariusz Szostek.
Partnerzy Play mogą liczyć na wsparcie opiekuna sprzedaży, a także biorą udział w zorganizowanych dla nich szkoleniach. Sieć inwestuje także w ogólnopolskie kampanie reklamowe z udziałem znanych osób. Już od kilku lat firma zajmuje pozycję lidera wśród operatorów przejmujących klientów. Jest kilka przyczyn, dla których także przedsiębiorcy przechodzą do Play.
– Parametry telefonu, wysokość abonamentu, formuła no limit polegająca na nielimitowanej liczbie wydzwonionych minut i wysłanych SMSów oraz MMSów, przesyłanie danych w systemie LTE, zasięg wszystkich innych operatorów – to elementy, które przyciągają do Play klientów innych operatorów – dodaje menedżer.
ZOBACZ W KATALOGU
Fonny Funny
Akcesoria do telefonów
Global Neovision
Sprzedaż usług Canal +
Orange
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Play
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Teletorium
Sprzedaż, kupno, serwis telefonów i akcesoriów
T-Mobile Polska SA
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży telekomunikacja, IT, AGD/RTV
Fonny Funny
Akcesoria do telefonów
Global Neovision
Sprzedaż usług Canal +
Orange
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Play
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Teletorium
Sprzedaż, kupno, serwis telefonów i akcesoriów
T-Mobile Polska SA
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...

