Chłopskie Jadło flirtuje z pyrami

Polacy wciąż kochają rodzimą kuchnię. Należący do Sfinksa koncept wykorzystuje trend i otwiera nowy lokal w Poznaniu.
Mimo coraz obszerniejszej oferty kuchni zagranicznej nad Wisłą, Polacy wciąż najchętniej wybierają restauracje serwujące rodzime dania. W badaniu Makro ‘Polska na talerzu 2015” najwięcej ankietowanych (56 proc.) za swój ulubiony wybór uznało właśnie knajpy z polską kuchnią. Na drugim miejscu znalazły się lokale z potrawami włoskimi (pizza, makarony – 52 proc.), a podium zamknęła kuchnia amerykańska (hamburgery, hot dogi – 33 proc.).
Na fali popularności polskiej kuchni budować chce Chłopskie Jadło, należąca do Sfinks Polska sieć restauracji z segmentu premium. Pod koniec maja powiększyła się o punkt w Poznaniu. To druga placówka sieci w stolicy Wielkopolski i jej okolicach, a 10 w ogóle.
– W nowej restauracji można zamówić wiele tradycyjnych potraw w nieco lżejszym wydaniu, charakterystycznych dla polskiej kuchni, która niezmiennie cieszy się dużą popularnością. Co więcej w poznańskiej restauracji jako pierwszej w sieci będzie można spróbować nowej, bogatej oferty pierogów oraz kasz przyrządzonych na wiele sposobów – mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska.
W menu restauracji Chłopskie Jadło znajdują się soczyste mięsa, steki, dania z ryb, zupy, sałaty czy przystawki. W ofercie specjalnej pierogów znajdziemy m.in. dobrze znane ruskie czy z kapustą i grzybami, ale też bardziej nowoczesne – z papryczką chilli albo dworskie, z kaszą i jabłkiem. Dodatkowo klientom proponowany jest duży wybór dań z kaszą np. „Kresowa” z prażonym boczkiem, suszoną śliwką i cebulą, z sosem czosnkowym i surówką z białej kapusty czy „Wiejska” z wątróbką z kurczaka, białym winem, jabłkiem, pieczarkami i cebulą, z sosem chrzanowym i surówką z białej kapusty. Nowa propozycja pierogów i kasz będzie testowana w stolicy Wielkopolski, a w przyszłości planowane jest jej wdrożenie w pozostałych restauracjach sieci w Polsce.
W nowej restauracji Chłopskie Jadło na klientów czeka ponad 300 miejsc na łącznej powierzchni blisko 1,2 tys. m2. Więcej o wystroju i wymogach lokalizacyjnych w sieci można przeczytać na Lokalnabiznes.pl.Restauracja zarządzana jest w modelu operatorskim. W odróżnieniu od modelu franczyzowego, operator nie inwestuje własnego kapitału w uruchomienie restauracji, natomiast zarządza nią jako niezależny przedsiębiorca. Jego wynagrodzenie zależy do wyników finansowych osiąganych w lokalu. Całość kosztów związanych z uruchomieniem placówki pozostaje po stronie właściciela konceptu.
Oprócz restauracji Chłopskie Jadło spółka Sfinks Polska zarządza też 94 restauracjami Sphinx oraz 5 restauracjami z kuchnią orientalną Wook. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...