Agent do zadań wszelakich

Agenci ubezpieczeniowi i kredytowi mogą skorzystać z szansy na dodatkowy zarobek. Wystarczy, że poszerzą swoją działalność o ofertę sprzedaży nieruchomości.
Propozycję współpracy dla agencji ubezpieczeniowych i kredytowych ma firma Homeco.
– Obecnie banki oraz towarzystwa ubezpieczeniowe starają się obsłużyć swoich klientów bez pośredników (specjalne oferty dla stałych klientów banku, ubezpieczenia online). Wymogło to na agencjach kredytowych i ubezpieczeniowych konieczność podniesienia atrakcyjności swojej oferty. I tu właśnie pojawia się nasza propozycja współpracy, która w sposób naturalny dopełnia ofertę naszych partnerów – tłumaczy Piotr Kamiński, właściciel Homeco. – Daje możliwość kompleksowej obsługi: od znalezienia atrakcyjnego mieszkania, przez dopasowany kredyt oraz późniejsze ubezpieczenie tegoż mieszkania. Do tego agenci zwykle posiadają bazę stałych klientów, stanowiących fantastyczne źródło rekomendacji w nowej ofercie, tj. w obrocie nieruchomościami.
W przypadku Homeco inwestycja w dodatkową działalność jest minimalna. Potencjalny partner zwykle bowiem posiada już biuro, samochód osobowy oraz niezbędny sprzęt, czyli komputer i smartfon.
– Faktem jest, że dziś, kiedy przyjęcie mieszkania do oferty oraz jego prezentacja zainteresowanym odbywa się wyłącznie poza biurem (tj. w danym mieszkaniu), samo biuro traci na znaczeniu. Choć oczywiście dobrze położone, z widoczną witryną, na pewno pomoże w sprzedaży – twierdzi Piotr Kamiński.
Zarabiaj na prowizji
Homeco poszukuje partnerów głównie w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców. Opłata licencyjna wynosi 1,5 tys. zł i obejmuje materiały reklamowe oraz praktyczne szkolenie z zakresu obsługi klienta, odbywające się zawsze w mieście, w którym działa partner. Franczyzobiorca dowiaduje się, jak działa agencja nieruchomości, jakie przepisy będą go obowiązywać, jak ustrzec się przed nieświadomym złamaniem prawa. Podczas szkolenia praktycznego bierze udział wraz z przedstawicielem franczyzodawcy w spotkaniach z klientami. Partnerzy mają dostęp do zaplecza informatycznego: strony internetowej z ogłoszeniami, możliwości przygotowania rzutów 2D i 3D, na podstawie szkiców mieszkania oraz możliwości przygotowania wirtualnej wizyty.
Jak w przypadku każdej działalności w obrocie nieruchomościami, zarabia się na prowizji od sprzedaży. Wynosi ona 2 proc. od ceny nieruchomości. Przykładowo przy mieszkaniu wartym 250 tys., prowizja wynosi 5 tys zł. 75 proc. tej kwoty trafia do partnera, a 25 proc. do licencjodawcy.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej