Nowa marka wypiera starą

Firma Wojtex przeprowadza rebranding przejętych niedawno kawiarni Take Away. Stare szyldy znikają, zamiast nich pojawiają się nowe z logo Coffeeloffee.
Wojtex kupił kawiarnie Take Away przed miesiącem, przejmując trzy lokale: w Kielcach, Wrocławiu i Szczecinie. Teraz zaczął ich rebranding.
– Zmieniamy nazwę na Coffeeloffee, bo poprzednia kojarzy się nie z określoną marką, ale po prostu z jedzeniem na wynos – mówi Wojciech Goduński, właściciel firmy Wojtex.
Zmiany zaczęły się od lokalu w Kielcach, stopniowo będą wprowadzane w kolejnych.
Franczyzodawca zabrał się też intensywnie do poszukiwania franczyzobiorców dla nowego konceptu.
– Rozmawiamy z trzema potencjalnymi franczyzobiorcami, którzy są zainteresowani otwarciem kawiarni Cofeeloffee m.in. w Gorzowie Wielkopolskim i Poznaniu. To bardzo zaawansowane rozmowy, mamy nadzieję na pozytywny finał – dodaje Wojciech Goduński.
Kawiarnia mała i duża
Kawiarnie z szyldem Coffeeloffee mają działać na niewielkiej przestrzenii – zaledwie 6 m2.
– To minimalna powierzchnia, wystarczająca na kawiarnię. Choć chcemy, aby pod tym logo działały również duże lokale, nia wprowadzamy tu ograniczeń – podkreśla Wojciech Goduński. – Koncept może się rozwijać w wielu formatach. Przewidujemy m.in. współpracę z galeriami handlowymi, gdzie Coffeeloffee może funkcjonować jako samodzielna kawiarnia lub wyspa kawowa. Wśród pomysłów pojawiają się też przyczepy gastronomiczne.
Właściciel Wojtexu podkreśla, że ma to być tania franczyza. Pakiet startowy dla nowych franczyzobiorców kosztuje 20 tys. zł (jest w nim m.in. ekspres i inne urządzenia do przygotowywania kawy, witryna chłodnicza, akcesoria typu kubki). Według założeń licencjodawcy ta kwota powinna wystarczyć na uruchomienie lokalu w najmniejszym formacie (6-10 m2). Miesięczna opłata franczyzowa wyniesie 500 zł. Lokale – nowe i te, które zostały przejęte od poprzedniego właściciela – będą się zaopatrywać w niezbędne artykuły do prowadzenia kawiarni w hurtowni należącej do Wojtexu.
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...