Halo, tu twój zysk

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Telecentrum zajmuje się sprzedażą usług telekomunikacyjnych operatora Netia. W tej chwili ma trzy własne placówki call center (w Nidzicy, Działdowie i Zawierciu) oraz cztery jednostki partnerskie, do tego kilkudziesięciu specjalistów ds. sprzedaży na terenie całej Polski. Ale plany na przyszłość są bardziej ambitne.
– Poszukujemy partnerów, którzy chcieliby pracować zarówno w kanale telesprzedaży, jaki i sprzedaży bezpośredniej, w systemie D2D (door to door – przyp. red.) – mówi Maja Pietrowska, dyrektor sprzedaży Telecentrum. – W województwie warmińsko-mazurskim, gdzie jest nasza główna siedziba, możemy nawiazać współpracę z nieograniczoną liczbą osób. Ale naszym głownym celem jest zbudowanie sieci partnerów na terenie całej Polski. Chcemy mieć współpracowników w każdym województwie. 

Partnerem Telecentrum może zostać zarówno osoba fizyczna, jak i właściciel, np. działające już call center, które chce rozszerzyć zakres swojej oferty, ale też grupa sprzedażowa z liderem.
– Może to być również ktoś, kto sprzedaje usługi innego operatora, ale nie ma w umowie zakazu konkurencji. Z naszej strony nie będzie to stanowiło problemu – zapewnia Maja Pietrowska. – Sprzedaż naszych usług można też prowadzić np. w punkcie serwisowania czy sprzedaży komputerów.

Z doświadczeniem i bez

Telecentrum zapewnia, że akceptuje różne formy współpracy, począwszy od umowy zlecenia, agencyjnej, przez kontrakt menedżerski, na umowach o pracę skończywszy. Zarabia się głównie na prowizjach od pozyskanych klientów. Wysokość prowizji jest uzależniona od różnych czynników, m.in. rodzaju sprzedanego produktu, okresu, na jaki podpisana została umowa.

– Warunki finansowe i dodatkowe benefity ustalamy indywidualnie z każdym zainteresowanym partnerem – dodaje Maja Pietrowska.

Telecentrum Sp. z o.o. obsługuje głównie klientów biznesowych, ale partnerzy zajmowaliby się także sprzedażą usług dla klientów indywidualnych. W ofercie są m.in. usługi telefonii stacjonarnej i komórkowej, internetu mobilnego i stacjonarnego oraz telewizji kablowej, a także usługi zaawansowane, dedykowane klientom biznesowym.
– Nawiązując z nami współpracę nie trzeba ponosić żadnych kosztów, nie wymagamy opłat za podpisanie umowy czy szkolenia. Do pracy wystarczy właściwie laptop i telefon – dodaje Maja Pietrowska. – Oczywiście znajomość rynku telekomunikacyjnego jest mile widziana. Nie jest to jednak wymóg konieczny, nie odrzucamy osób, które dopiero chcą zdobywać doświadczenie.

 

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €