Halo, tu twój zysk

Telecentrum, autoryzowany partner Netii, chce zbudować sieć sprzedaży, obejmującą wszystkie województwa.
Telecentrum zajmuje się sprzedażą usług telekomunikacyjnych operatora Netia. W tej chwili ma trzy własne placówki call center (w Nidzicy, Działdowie i Zawierciu) oraz cztery jednostki partnerskie, do tego kilkudziesięciu specjalistów ds. sprzedaży na terenie całej Polski. Ale plany na przyszłość są bardziej ambitne.
– Poszukujemy partnerów, którzy chcieliby pracować zarówno w kanale telesprzedaży, jaki i sprzedaży bezpośredniej, w systemie D2D (door to door – przyp. red.) – mówi Maja Pietrowska, dyrektor sprzedaży Telecentrum. – W województwie warmińsko-mazurskim, gdzie jest nasza główna siedziba, możemy nawiazać współpracę z nieograniczoną liczbą osób. Ale naszym głownym celem jest zbudowanie sieci partnerów na terenie całej Polski. Chcemy mieć współpracowników w każdym województwie.
Partnerem Telecentrum może zostać zarówno osoba fizyczna, jak i właściciel, np. działające już call center, które chce rozszerzyć zakres swojej oferty, ale też grupa sprzedażowa z liderem.
– Może to być również ktoś, kto sprzedaje usługi innego operatora, ale nie ma w umowie zakazu konkurencji. Z naszej strony nie będzie to stanowiło problemu – zapewnia Maja Pietrowska. – Sprzedaż naszych usług można też prowadzić np. w punkcie serwisowania czy sprzedaży komputerów.
Z doświadczeniem i bez
Telecentrum zapewnia, że akceptuje różne formy współpracy, począwszy od umowy zlecenia, agencyjnej, przez kontrakt menedżerski, na umowach o pracę skończywszy. Zarabia się głównie na prowizjach od pozyskanych klientów. Wysokość prowizji jest uzależniona od różnych czynników, m.in. rodzaju sprzedanego produktu, okresu, na jaki podpisana została umowa.
– Warunki finansowe i dodatkowe benefity ustalamy indywidualnie z każdym zainteresowanym partnerem – dodaje Maja Pietrowska.
Telecentrum Sp. z o.o. obsługuje głównie klientów biznesowych, ale partnerzy zajmowaliby się także sprzedażą usług dla klientów indywidualnych. W ofercie są m.in. usługi telefonii stacjonarnej i komórkowej, internetu mobilnego i stacjonarnego oraz telewizji kablowej, a także usługi zaawansowane, dedykowane klientom biznesowym.
– Nawiązując z nami współpracę nie trzeba ponosić żadnych kosztów, nie wymagamy opłat za podpisanie umowy czy szkolenia. Do pracy wystarczy właściwie laptop i telefon – dodaje Maja Pietrowska. – Oczywiście znajomość rynku telekomunikacyjnego jest mile widziana. Nie jest to jednak wymóg konieczny, nie odrzucamy osób, które dopiero chcą zdobywać doświadczenie.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej