Nieplanowany zakup, przemyślana strategia

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Ponad tysiąc partnerów firmy to przedsiębiorcy, których główną działalnością nie jest sprzedaż biżuterii.
To właściciele m.in. sklepów wielobranżowych, z upominkami czy salonów ze szkłem i porcelaną – mówi Marzena Łyszcz, dyrektor handlowy w Ada Plus.

W każdym z takich miejsc można postawić gablotkę z biżuterią Ada Plus. Potencjalny partner musi zainwestować jedynie w zakup biżuterii, i na tym koszty związane ze współpracą z Adą Plus się kończą. Minimalna kwota inwestycji, w przypadku jednej gablotki to 3 tys. zł. Meble niezbędne do ekspozycji biżuterii sfinansuje partnerowi Ada Plus.

Firma daje też możliwość stworzenia większego stoiska patronackiego lub samodzielnego salonu wyłącznie z biżuterią pod szyldem Ada Plus. Inwestycja w tym przypadku sięga od 20 do 100 tys. zł. Jednak niewiele osób się na to decyduje.

–  Idealnym partnerem jest dla nas jednak funkcjonujący przedsiębiorca, który ma w ofercie produkty dla kobiet. Taka firma przetarła już szlaki,  ma stałych klientów i łatwiej jej będzie sprzedawać biżuterię z sukcesem – mówi Marzena Łyszcz.

Każdy partner zarabia na marży handlowej, którą sam sobie narzuci.

Średnio wynosi ona 30-50 proc., ale to zależy od wielu czynników, takich jak wielkość oferty, lokalizacja sklepu czy miasto, w którym działa firma. Najniższa marża, z jaką się spotkałam to 25 proc., a najwyższa 100 proc. – mówi Marzena Łyszcz.

Partnerzy są zobowiązani do zaopatrywania się w Adzie Plus w biżuterię. Najsprawniej działający mogą dodatkowo liczyć na pakiety marketingowe, czyli różnego rodzaju upusty i promocje przy zakupie biżuterii. Nie ma tutaj jednak żadnych reguł.

Staramy się po prostu dodatkowo wspierać tych partnerów, którzy generują największe obroty . Dbamy o ich salony jak o własne – mówi Marzena Łyszcz.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €