Outlet Centrum idzie za granicę

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sieć dystrybucyjna Outlet Polska Group, główny dostawca sieci Outlet Centrum, ma ponad 50 lokali partnerskich w Polsce, i kilkanaście na całym świecie.
- Jesteśmy obecni na ponad 25 rynkach, a teraz zaczęły otwierać się przed nami także nowe, takie jak Bałkany, Mołdawia czy Kosowo – mówi Jacek Korzeniowski, prezes Fashion Multibrand Distribution Group, spółki - matki Outlet Polska Group.

Na celowniku franczyzodawcy są także m.in. Serbia, Macedonia, Abania, Bośnia, Szwecja, Portugalia, Arabia Saudyjska i Afryka. Ale plany otwarć dotyczą tez krajowego rynku.
- Do końca roku chcemy mieć ok. 15 nowych punktów – mówi Jacek Korzeniowski.

Jego zdaniem kluczem do sukcesu w przypadku sieci Outlet Centrum są niskie ceny ubrań.
- Dzięki długoletniej współpracy z dużymi dostawcami jesteśmy w stanie osiągnąć konkuencyjne ceny. Do naszych partnerów trafiają ubrania za 10-15 proc. wartości z metki – przekonuje Jacek Korzeniowski.

Są to końcówki kolekcji znanych marek, takich jak Lee, Esprit czy Vero Moda, ale także modele, których klienci nie znajdą w innych sklepach w Polsce, pochodzące z hiszpańskich, francuskich czy skandynawskich salonów. W ofercie, oprócz odzieży męskiej i damskiej, sieć ma także odzież dziecięcą, torebki, obuwie i różnego rodzaju akcesoria.

Partnerzy Outlet Centrum zarabiają na różnicy pomiędzy ceną zakupu, a ceną sprzedaży, którą sami ustalają w swoich sklepach.
- Nie narzucamy im poziomu tych cen, choć staramy się pomagać w ich ustaleniu – mówi Jacek Korzeniowski.

Lokal sieci Outlet Centrum powinien mieć co najmniej 80 m2 powierzchni. Koszt jego zatowarowania wynosi ok. 600 zł na m2. Umowa z partnerem podpisywana jest na 18 miesięcy. Sieć nie pobiera dodatkowych opłat miesięcznych, a jedynie jednorazową opłatę wstępną w wysokości 5 tys. zł, którą wykorzystuje na obrandowanie nowopowstającego sklepu.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €